Účet v Poštovej Banke

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Plánujete mať účet aj v Poštovej banke? Pretože nemám každodenný prístup ku kamennej predajni Telekomu v okresnom meste a ani banku nemám žiadnu po ruke. Keď chcem uhradiť faktúru čo najskôr, musím buď vycestovať, čo nieje ľahká záležitosť, alebo jedine platba šekom na pošte. Pridelenie platby tak trvá minimálne tri dni. Ak by mal Telekom účet v Poštovej banke, vkladom na účet na akejkoľvek pošte by uľahčilo verím pridelenie nielen mojej platby ale aj viacerím vašim zákazníkom, nakoľko by bola pridelená na váš účet okamžite. Pošta je totiž dostupná takmer všade. Ďakujem za odpoveď.

Editoval checkpointcharlie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň. Ak máte zriadený účet v poštovej banke je pohodlnejšie a lacnejšie faktúry platiť inkasom alebo bankovým prevodom. Stačí si aktivovať Inkaso alebo mať prístup k službe Internetbanking a previesť čiastku na ktorýkoľvek účtov  uvedených v nasledujúcom odkaze

 https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=2&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=800&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=2927&subCategoryId=2927

Ako môžem zaplatiť faktúru?

Úradu faktúr môžete uskutočniť nasledujúcimi spôsobmi:
  • inkasom – pohodlný bezstarostný spôsob úhrady, pri ktorom nezmeškáte dátum úhrady a viete si nastaviť maximálny limit
  • platobnou kartou cez Mobilnú aplikáciu Telekom – faktúry za mobilné služby
  • prostredníctvom portálu Môj Telekom – faktúry za mobilné služby
  • bankovým prevodom (internet banking) na niektorý z účtov Slovak Telekomu
  • vkladom v banke na niektorý z účtov Slovak Telekomu
  • v hotovosti úhradou peňažného poštového poukazu na niektorej pobočke Slovenskej pošty
  • v hotovosti na Telekom Centrách
  • v hotovosti v niektorých predajniach Jednoty prostredníctvom služby Unikasa

Pre správnu identifikáciu platby nezabudnite uvádzať variabilný symbol z vašej faktúry.


Čísla účtov Slovak Telekomu a.s. pre platby faktúr:
  • VÚB: SK2002000000002314093958 SWIFT SUBASKBX
  • Tatra banka: SK2811000000002628740740 SWIFT TATRSKBX
  • Slovenská sporiteľňa: SK5709000000000633738777 SWIFT GIBASKBX
  • ČSOB: SK5875000000000025505443 SWIFT CEKOSKBX

 

https://www.postovabanka.sk/slovnik-pojmov/i/inkaso-(prikaz-na-inkaso)/

https://www.postovabanka.sk/slovnik-pojmov/i/internetbanking/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V elektronickej fakture dole je dole aj odkaz na platenie cez Postovu banku, takze ucet maju aj v Postovej banke.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @checkpointcharlie,

momentálne zriadenie účtu v poštovej banke neplánujeme.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Matey, treba si doštudovať a potom dávať relevantné odpovede, čislo účtu v Poštovej banke: SK1265000000003030303030 , swift kód: POBNSKBAXXX

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Miloš Martovič, @andyandy754, @checkpointcharlie,

Moja odpoveď je v poriadku. V Poštovej banke je založený účet: SK1265000000003030303030. Tento účet je vytlačený aj na ePoukaze, ktorý je súčasťou faktúry a prostredníctvom ktorého môžu zákazníci platiť faktúry na poštách alebo v Poštovej banke. Ide o zberný účet, kde sú zúčtované platby realizované cez ePoukazy. Na tento účet je možné realizovať aj priamy vklad v hotovosti alebo úhradu bianco poštovou poukážkou. Avšak platby tohto typu u zákazníkov nepropagujeme - lebo tu musia všetky detaily o platby vypísať manuálne, hrozí chybovosť, preto dávame vždy do popredia také typy platieb, kde sú údaje o platbe už predvyplnené: inkaso, epoukaz, platby cez portál, apku, platobné tlačítka na faktúre a podobne. 

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Matey A opäť ti chýbajú informácie... Žiadne informácie sa nemusia vypisovať manuálne, pretože aj cez Môj Telekom je vytvorená  Platba cez platobnú bránu s predvyplnenými údajmi  priamo cez Poštovú banku. Takže jedine, čo tu propaguješ, sú dezinformácie, ktoré tu šíriš. Ako sorry, ale ako človek z Telekomu, ktorý tu má podávať informácie, a ešte tu presviedča o opaku a nedá si ani len námahu informáciu zistiť moc dobré meno firme zrejme nerobí. Sám pritom využívam platbu cez Poštovú banku a skutočne nič nevypĺňam manualne

moj.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Miloš Martovič ako píšeš vo svojej odpovedi - je to jedna z možností, kde sú údaje už predvyplnené. Otázka na začiatku ale znela, či máme účet v Poštovej banke aby nám v prospech neho mohol zaplatiť zákazník na pošte v hotovosti - v takom prípade musí vypísať bianco doklad manuálne a vyplniť správne všetky náležitosti, ak nemá ePoukaz, kde je všetko už predvyplnené. To, že sme prešli od platby v hotovosti až po prevodný príkaz cez internetbanking prostredníctvom platobných tlačidiel je ale iná vec - takto otázka nebola na začiatku postavená. Treba rozlišovať medzi tým, či zákazník chce zaplatiť v hotovosti a či má ePoukaz, alebo cez IB príslušnej banky prostredníctvom platobných tlačítok, kde sú údaje už predvyplnené.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj ja potrebujem poradit uhradila som cez internet banking sek za mobilne sluzby ktory platim inokedy na poste no nemala som cas ist na postu  tak som to zaplatila cez ib na to cislo uctu co bolo na tom seku :(  no ale je to cislo uctu postovej banky ako som zistila.... vsetko som vyplnila tak ako bolo na seku ...Tak ako teraz som poslala peniaze postovej banke? Alebo ako 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@M.a.r.c.e.l.a nemusíte sa báť. Ak ste vyplnila variabilný symbol (prípadne iné symboly, ale najhlavnejší je variabilný) správne, v tom prípade by na 99,99% mali platbu dostať. A áno, príde to do poštovej banky - konkrétne na ich účet v poštovej banke. Ak si nie ste istá, skúste o dva-tri dni (od dátumu platby, čiže ak ste platili dnes, tak vo štvrtok poobede alebo v piatok) zavolať na 0800 123 456 a overiť si to. Operátor pravdepodobne bude od Vás pýtať rodné číslo a zákaznícke číslo (uvedené na zmluve)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ano vsetko som vyplnila spravne podla toho epoukazu na to cislo uctu. Platila som vcera tak dufam ze zajtra to budu mat na ucte. Na dalsi krat si to radsej pozrem v aplikacii moj telekom lebo toto co som urobila je riadna blbost teda

A vdaka za odpoved 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar