sťažnosť

Otázka

  • 0

TELEKOM - nikdy viac!!! a všetkých známych o telekomu odhovorím lebo im na zakazníkoch nezáleží!!!! ide im iba o biznis !!!!!!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Zdravím

Uzavrel som zmluvu na internet + magio televizia 17.11.2018 a prišla zaplatiť faktura 33€ ale nie som ešte napojený, 

T-mobil nikdy viac 

Dobrý deň,

kontaktujte zákaznícke centrum na 0800 123 456 alebo marketing@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím

Uzavrel som zmluvu na internet + magio televizia 17.11.2018 a prišla zaplatiť faktura 33€ ale nie som ešte napojený, 

T-mobil nikdy viac 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bývam v Banskej Bystrici na ul. 9. mája č .41 v rodinnom dome. Dna 6.X. 2016 mi pracovníci Telekomu rozkopali  chodník pri dome s tým, že do konca mesiaca október 2016 mi bude zadarmo vymenený metalický kábel   ( zabezpečuje pripojnie  telefónu,a internetu )  . Zajtra bude mesiac čo túto akciu začali a ďalej v prácach nepokračovali .,  Na portáli Telekomu som sa dozvedel, že naša oblasť bude mať realizáciu  optickej prípojky do konca októbra 2016.  Vzhľadom na zhoršujúce podmienky počasia neverím, že Vaša spoločnosť  dokončí v tomto roku plánované práce.

Dajte mi prosím vedieť , kto je menovite za tento stav zodpovedný?

Oznámte mi konečný termín realizácie pripojenia optickej prípojky1

Prestaňte klamať Vašich klientov prostredníctvom Vášho portálu o termínch vykonaných prác !

S pozdravom

 

Ing. Ladislav Čunderlík

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pri uzatváraní zmluvy ma uistili, že do dvoch týždňov budem mať internet s televíziou zapojenú lebo v našej bytovke majú natiahnuté rozvody až do bytov. aj napriek tomu sa mi nikto z telekomu neozval až po mesiaci mi prišla sms vraj prieskum spokojnosti zákazníkov! tak som im odpísal nech si robia srandu z vedenia tcom a na druhý deň sa mi ozval "technik" ! keď prišiel v ublatených topánkach, narobil blato po celom schodisku, nás sa pýtal kde má telekom skrinky aby sme my volali do telekomu kde má hladať prípojku aby sme my volali do telekomu kadial su tahane kable aby sme zavolali do telekomu ako to ma urobitaby sme zistili kto v bytovke ma telekom a isli sa spytat kde nam ma namontovat pripojku a po jeho odchode upratat schodisko lebo susedia nadavaly kto tam nanosil tolko blata!!!!

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja mozem len suhlasit mna vcera zamestnankyna ukecala na zmenu oausalu a este ze do 14.00 ked tomstihneme pride mi dnes iphone 7 kurierom a nic nedoslo a bohvie ci vobec pride buduci tyzden. preco zamestnanec na predajni klame? len aby uzavrel zmeny zmluv? ako sa da prosim podat staznost? dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a aj nam povies co ta tak velmi nahnevalo a preco mas taky nazor?

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar