žiadosť o delegovanie - Môj Telekom

Otázka

  • 0

Zdravím, prednedávnom som si preniesol číslo a aktivoval paušál na predajni telekomu, problém nastáva v tom, keď si chcem pozrieť spotrebu - po zaregistrovani v sekcií môj telekom-delegácia telefónneho čisla mi vyhodí " Nepodarilo sa nájsť zodpovedajúci produkt " neviem čo to má znamenať a ako postupovať ďalej. Za akékoľvek odpovede budem vďačný. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Neviem či si už mal vystavenú prvú faktúru. Z mojej skúsenosti viem, že údaje sú dostupné až po prvej faktúre, tiež si musíš delegovať číslo a overiť sa cez ID kód, ináč sa k údajom nedostaneš. Ak sa overíš len jednorázovou SMS, k spotrebe sa nedostaneš. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar