Delegovanie produktov

Otázka

  • 0

Cele zle, dnes som sa po x-ti krat pokusil delegovat produkty do mojho profilu, mobilne cislo sa mi ako tak podarilo, ale aj tak mi vypisuje ze na zobrazenie zmluv nemam opravnenia, pricom v delegaciach som aktivny spravca, delegovanie pevneho internetu + televizie neuspesne, pri odoslani sa to spracovavalo niekolko minut po refrese stranky delegaciu stale nevidim, ale pri pokuse vytvorit novu delegaciu uz len vypise chybu. Cele zle!!! To co som mal na starom portali aktivne teraz musim pracne a zdlhavo aj tak neuspesne nastavovat nanovo, som total sklamany. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

 

pre pohodlnejšie spravovanie produktov treba využiť elektronickú komunikáciu https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia?_ga=1.61112492.1222263094.1476021286

Po jej podpísaní nájde zákazník v portáli automaticky všetky svoje produkty, môže ich spravovať a nepotrebuje žiadne PIN kódy ani ID kódy.

 Viac informácii nájdeš na : https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Navrhujem Top managementu Telekomu okamžite odstúpiť od zmluvy s dodávateľom portálu. Cena portálu je hradená z našich poplatkov.

Pre právnické osoby je portál nefunkčný.

 

ZAŽIME TO SPOLU.

Julius

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Boze moj to musim ist na forum aby som sa dozvedel ze musim mat dohodu o elektronickej komunikacii ????? To akoze nikoho nenapadlo to napisat rovno do konta ked sa prihlasim ??? Hlavne ze vo FAQ  https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/preco-v-novom-portali-moj-telekom-nevidim-svoje-faktury  je super navod ktory som robil asi 10krat. MILOIN ZBYTOCNYCH INFORMACII ALE ZE TREBA MAT DOHODU NIKDE NO JA NECHAPEM JAK TO NIKOHO NENAPADLO TO TAM NAPISAT.... uz som z Vas neskutocne vytoceny, toho co schvalil ten navod na stranke rovno nakopat....

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Otrasne, ani po 10x som sa nedostala k tomu k čomu som potrebovala, aj napriek tomu, že som postupovala presne podľa návodu...Nič tu nefunguje a v mobilnej aplikácii tiež nie. Neostáva mi nič iné len ísť osobne do Telekomu, v dnešnej dobe sa môže Telekom hanbiť za takéto elektronické služby....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako ti to nefunguje, ked to funguje 99,9% zakaznikom a tebe nie tak treba najprv zistit kde je problem 

z tvojho popisu je len jasne ze si nieco robila 10x , napis nejaky detail 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar