Otázka

  • 0

prosim..... velmi prosim .... kde v zmluve alebo pod akym oznacenim najdem PIN k prihlaseniu sluzieb.....

zadam kod ucastnika a k tomu mam vlozit PIN ....

podla vsetkeho som si to nepoznacila alebo som uz uply de... ale uz som zufala

dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

tiez to vies riesit aj cez chat - ti zavolaju a pregeneruju ho

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po uzatvorení zmluvy ti prišla alebo príde zabezpečená obálka s  PIN kodom - zmluva evidovaná na rodné číslo alebo PID kodom - zmluva evidovaná na IČO.

Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • osobne v predajni Telekom, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu 
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad Vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu 

Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar