Moje Faktúry

Otázka

  • 0

Dobry den prečo nie je vidieť moje faktúry ak si chcem pozrieť momentálny stav,alebo vystavenie faktúr v poradi? vždy to len zasielate na dany @mail?alebo da sa to nejako zmenit? dakujem 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobry den Runner, neviem, či to dobre chápem. Vy si chcete pozrieť faktúry cez Môj Telekom? Lebo ak máte elektronickú faktúru, potom by sa Vám mali dať pozerať aj FA v Môj Telekom. Všetky od aktivácie EF. Najprv si ale musíte vytvoriť delegáciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

alebo si daj dohodu o elekotronickej komunikacii a to pre teba bude naj

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar