NEUHRADENÁ FAKTÚRA

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

na portáli Môj TELEKOM uvádzate že mám faktúru po splatnosti 16 dní faktúra mala byť uhradená do 26.9.2016. Faktúra bola uhradená dňa 16.9.2016 10:33 z Bank. účtu TatraBanka cez Vašu mobilnú Aplikáciu. Prišla mi aj potvrdzujúca SMS od Vás o úhrade faktúry. Prikladám aj fotku faktúry. Dnes som tiež uhrádzal faktúru cez mobilnú aplikáciu TELEKOM. Poprosím Vás nerobte z ľudí neplatičov a urobte si poriadok v IT systéme. A opravte si to v portáli Telekom.sk aby si zákaznik mohol byť istý že Vaše služby môže využívať na 100% Ďakujem.

Faktúra.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ďakujem za nápravu aj by som to vymazal ale neviem ako :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zdravím...vidím,že nie som jediný kto má podobný problém s ich bordelom (prikladám foto) ...len podotýkam,že faktúra je uhradená a dotyčný doklad som poslal mailom i na Telekom.sk

Snímka.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar