packet loss

Otázka

  • 0

Zdravím, posledné 2 mesiace sa pri hraní online hier stretávam s veľmi vysokým Paclet lossom na Europskom serveri, písal som na podporu hry posielal som im tracer súbory na **piip**ýzu a napísali mi že problém je v mojom pripojení, nie u nich. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

opinguj si stranku ping.telekom.sk a ked ti tam nic nepada tak je to niekde mimo siete telekom. Skusil by som preverit nastavenia zariadenia, alebo reset. PRipadne MTU v zariadeni , aku ma velkost, a ak je vsetko v poriadku tak asi skusit ine zariadenie alebo idealne - znova kontaktovat spravcu servera cez ktory hravas

uz sa tu packet loss riesil a telekom s tym nic nezriesi, nie je vina na ich strane

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

opinguj si stranku ping.telekom.sk a ked ti tam nic nepada tak je to niekde mimo siete telekom. Skusil by som preverit nastavenia zariadenia, alebo reset. PRipadne MTU v zariadeni , aku ma velkost, a ak je vsetko v poriadku tak asi skusit ine zariadenie alebo idealne - znova kontaktovat spravcu servera cez ktory hravas

uz sa tu packet loss riesil a telekom s tym nic nezriesi, nie je vina na ich strane

písal som im znova, jedna strana tvrdí že chyba je u providera a druhá že vinu má správca servera.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Všetko čo ste mi poradili som vyskúšal, všetko je v poriadku. Pevne verím že problém nieje u vás ale u toho spravcu pretože mi nejde do hlavy že na iných serveroch mi to ide úplne bez problémov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar