Potvrdenie el.faktury

Otázka

  • 0

Vcera mi prisla sms ze mam potvrdit zaslielanie el.fakturu na email cez linku v maili zaslanim na imrichova.d@zmail.sk. ale ja takuto adresu nemam. Preto sa chcem opytat ako to funguje. Ci mam zajst do centra telekomu v BB.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

zbytočne pôjdeš do Telekomu, napíš im na chate alebo zavolaj

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Klucove je ci ste si elektronicku fakturu v telekome prave aktivovali. Ak ano a pri aktivacii bola zadana zla adresa, tak to treba napravit. Ak nie, tak si to aktivoval niekto iny a pomylili sa pri zadavani notifikacneho cisla. Ak to druhe, tak nemusite robit nic, jedine ze by ste chceli dotycnej pomoct aby mala k elektronickej fakture nastavene spravne notfikacne cislo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar