Potvrdenie el.faktury

Otázka

  • 0

Vcera mi prisla sms ze mam potvrdit zaslielanie el.fakturu na email cez linku v maili zaslanim na imrichova.d@zmail.sk. ale ja takuto adresu nemam. Preto sa chcem opytat ako to funguje. Ci mam zajst do centra telekomu v BB.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

zbytočne pôjdeš do Telekomu, napíš im na chate alebo zavolaj

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Klucove je ci ste si elektronicku fakturu v telekome prave aktivovali. Ak ano a pri aktivacii bola zadana zla adresa, tak to treba napravit. Ak nie, tak si to aktivoval niekto iny a pomylili sa pri zadavani notifikacneho cisla. Ak to druhe, tak nemusite robit nic, jedine ze by ste chceli dotycnej pomoct aby mala k elektronickej fakture nastavene spravne notfikacne cislo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar