Vypadáva wifi

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Mam problém pri výpadku wifi. Od Telekomu je ževraj všetko OK  a teda neviem kde je problém. Wifi sa mi jednoducho vypne /nepripojené/  a trvá aj nejakú minútu kým sa znova zapne a to aj 5x za deň. No neviem čo s tým. A otázka: optika je pripojená na nejaký router a k tomu WiFI router. Nedá sa to vymeniť za jeden prístroj /Wifi router + pevná linka/ Sme pripojený cca od konca júla TV+Internet+Pevná  

Ďakujem za pomoc

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

@Stanislav_Pytel Dobrý večer, ten malý biely "router" ku ktorému je optika zo zásuvky pripojená je ONT - rozdeľuje signál na internetový - televízny a pevnú linku, takže ten sa nebude dať vymeniť :). Pri problémoch s wifi je to rôzne, buď to robí ten wifi router  alebo je možné že to robí aj notebook/mobil/tablet alebo skrátka zariadenie ktorým sa na tú wifi pripájate. Skúste skontrolovať, či sú výpadky wifi aj na inom zariadení a ak sú a je možnosť používať obe zariadenia naraz, tak odsledovať či sú výpadky naraz na oboch zariadeniach - ak áno, na 99,9% je na vine wifi router. V tom prípade by som vypol zapol wifi (vzadu na routri pri anténe a modrej zdierke je tlačidlo wifi On/Off) ak nezaberie, tak vypnúť a zapnúť celý router (tlačidlo on off je na druhej strane pri druhej anténe a napájacom kábli. Ak ani to výpadkom nepomôže, nahlásiť na 0800 123 777 a oni vás už usmernia :)

Editoval/-a Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

áno máme viacej zariadení, aj cez mobily všetko vypadne naraz. Dokonca som vymenil a nastavil aj môj starší router a vypadáva :( 

Notebooky máme 1.rok starý a 2. tri mesiace..... asi naozaj posledná možnosť ...0800123777 no som sám zvedavý, 

Ale  ďakujem za radu, všetko to ostatné som už robil a viac krát.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar