Reklamácia telefónu

Otázka

  • 0

Po roku sa mi pokazil mobil zobratý k paušálu, odišla v ňom vnútorná pamäť. Odniesla som ho do telekom centra na reklamáciu, po dvoch týždňoch mi prišla odpoveď, ze moja reklamácia je vybavená. V T-centre mi povedali, že mobil neprišiel lebo je neopraviteľný, a navrhla mi odstúpenie od zmluvy a uzavretie novej. Za tento mobil mi vratia len 9€, ktoré som zaplatila pri uzatváraní zmluvy. A čo ostatné peniaze, ktoré som splácala s paušálom? Predajkyňa mi odpovedala, že tie peniaze sa nevracajú lebo to je za opotrebovanie. Po mojej výhrade, že v normálnom obchode vrátia celú sumu aj keď je už tesne pred koncom záruky, a že nesúhlasím s odstúpením od zmluvy. Po dlhom zvažovaní a telefonovaní predajkyne, nakoniec vyhlásila, že náhodou majú na sklade presne taký istý posledný model ešte nový, a teda mi ho môže dať ako náhradu za ten pokazený. Nechápala som prečomi toto riešenie neponúkla ako prvé, ale čo už súhlasila som. Prekvapenie ma však čakalo doma, keď som zapla ''nový'' mobil a boli v ňom zapametané všetky názvy wiffi a niektoré aplikácie, ktoré som mala v starom reklamovanom mobile. S toho teda vyplíva, že jednoducho mobil opravili, vyčistili, pridali novú nabíjačku, slúchatká a mohli ho predať znova ako nový a ja som si mala kúpiť ďalší a znova ho splácať v paušale. To mu sa teda hovorí dobrý obchod!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

V ktorom obchode ti vrátia celu sumu ? A vrátiť splátky? veď si ho využívala ....  chápem, že chceš mobil ale skús sa zamyslieť nad tým predtým ako niečo napíšeš (neber to v zlom ale taká je realita) a že ti dali "nový" mobil , dali ti možnosť zobrať si iný mobil, tak to by som bral hneď

Fakt by ma zaujímala jedna vec, ktorý obchod ti vráti plnú sumu :) 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A kde žiješ ty , pokiaľ máš akýkoľvek tovar v záruke a pokazí sa ti, obchod ti je povinný tovar opraviť, a v prípade, že je neopraviteľný dať nový alebo vrátiť plnú sumu. Keď tomu nerozumieš preštuduj si obchodný zákonník.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Juliana Bjalončíková áno, podľa zákona je na tovar v záruke záručná doba 24 mesiacov a počas tohto obdobia je vám ho predajca povinný opraviť/vymeniť alebo ponúknuť odstúpenie od zmluvy v plnej sume, žiadne opotrebenie zákon nepozná. Na druhej strane, možno vám naozaj dali nový mobil. Po prihlásení do svojho google konta (v prípade android telefónu) sa obnovia aj aplikácie, kontakty, kalendár, dokonca aj heslá k rôznym účtom :) je dosť možné že to uložilo aj heslá k wifi (ale neviem či také niečo google ponúka) v prípade iphone takisto sa veľa vecí ukladá na icloud :)

a @Pepsi podľa zákona je povinný každý obchod povinný vrátiť plnú sumu, pokiaľ zariadenie je v reklamačnej dobe (24 mesiacov), pokiaľ sa poškodenie mobilu vzťahuje na záruku ale nedá sa opraviť. Skrátka musí buď opraviť zariadenie, ponúknuť odstúpenie od zmluvy a vrátiť plnú sumu telefónu alebo vymeniť zariadenie za rovnaké, alebo vymeniť zariadenie za iné a preplatok vrátiť zákazníkovi (alebo v prípade že si vyberie drahšie zariadenie - zákazník doplatí).

Ja som nedávno reklamoval v jednom nemenovanom "naylepšom" elektro obchode 1 a pol ročnú hernú myš (35€).. prestalo fungovať koliesko, myš došúchaná, už takmer bez farby, obitá z každej strany a aj tak mi vrátili plnú sumu. Hneď v ten deň som šiel a kúpil som rovnakú (alebo novší typ, neviem už, ale vyzerá rovnako) myš v obchode s otravným zeleným mimozemšťanom, kde stojí 25€. Hold zákon je taký a mal by platiť pre všetkých predajcov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar