elektronický výpis hovorov, spoplatnenie

Otázka

  • 3

Telekom vytvoril novú webovú stránku. Po počiatočných  mnoho týždňových problémoch s  funkcionalitou to našťastie  je v poriadku. Jednou z podmienok bola  aj  zmluva o elektronickej  komunikácii.

A teraz k výpisom. Nechápem, prečo, z akého dôvodu si Telekom účtuje podľa  mňa  nezmyselný a pomerne  dosť  vysoký  poplatok za  elektronický výpis  hovorov. Ak po skončení mesiaca  príde  elektronická faktúra, je prirodzenou  súčasťou (tak ako to je pri každej faktúre v akejkoľvek oblasti, kde vám je  priložený  podrobný rozpis  dodaných  materiálov a vykonaných  prác  )  by  mal byť aj podrobný  výpis  hovorov, odoslaných SMS a MMS na  konkrétne  číslo.  prijímateľa ,  Ak mám zriadený  účet, tak by nemal byť žiadny  problém si to zo svojho osobného účtu pozrieť. Je to určité zneužívanie, keď  za  takúto službu si pýta, možno pre  niekoho smiešnych 0,79 €  mesačne (ale v bývalej mene by to bolo 24 SKK) bez akýchkoľvek nákladov  na  doručenie. 

Mám aj  SIM-ku operátora O2, tiež na  faktúru. Tam je  samozrejmosť pri  faktúre  aj podrobný  výpis  hovorom za  fakturačné obdobie a to BEZPLATNE !!!!

Možno nechápem, ale akosi si mi  uniká dôvod, príčina, z akého dôvodu  to spoplatňuje Telekom, ak neberiem do  úvahy  ryžovania .

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar