Mobilný internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň, od včera mám problém s internetom v telefone. Včera mi nabehlo nové fakturačné obdobie, čiže novcýh 2000MB, a odvtedy mi internet stále padá, nedá sa snim vôbec pracovať. Na wifi telefón funguje bez proglémov. Doteraz taktiež fungoval internet bez problémov. Len po zmene fakturačného obdobia je to skutočne hrozné. Čiže mobilné dáta stále vypínam a zapínam , to znamená že stránky sa stále načítavajú, a behom jedného dňa mi internet zožral takmer 300 MB.

Chcem sa spýtať kde nastal problém, a ako mám riešiť tento problém. Kedže za internet platím a súrne ho potrebujem mať k dispozícií 24 h denne.

Ďakujem za rýchlu odpoveď.

Lucia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zrejme máte neobmedzený mobilny internet 1 a po prečerpaní 2GB dát sa vám rychlosť spomalí na 64kb/s doporučujem aplikacie aktualizovať na tzv. wifi hotspotoch a staťhovat tiež na wifi hotspotoch čiže ist niekde kde je wifi po prečerpaní 2GB dát si možte vybrať či si priplatíte za dáta alebo pojdete neižšou rychlostou viac info na 0800123456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar