Magio Go - Naj. appka!!! (NOT)

Otázka

  • 0

Dlho som sa zdrahal napisat tento prispevok, ale dnes mi to uz nedalo!

Magio GO je fakt najhorsia aplikacia s akou som sa v profesionalnom IT zivote stretol (3rd Line support engineer)

5 minut trva, kym sa natiahne vo Firefoxe to nehovorim o compatibilite s inymi browsermi. To iste v Opere. Ked sa konecne natiahne, tak zase zacne komplejnovat o prihlaseni.

Ten plugin, ktory to pouziva je asi s 80teho a este Stalinove varhany to pouzivali na zameriavanie ciela, ked bombardovali Afganistan.

Neustale pada, unable to connect atd....

Bezim 150MB/s UPC a stranka sa proste nenacita. 

Kazdych 20minut sa reloaduje, popripade minimalizuje.

Kvalita obrazu je katastrofalna na PC o mobile/tablete nehovoriac.

Doba UHD Magio si fici 640x480. 

To Prince of Persia jednotka mala vyssie rozlisenie!!!

Cele zle!!! 

 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @popolnik,

Magio Go nefunguje v individuálnych prípadoch, kedy zákazník používa ROOT-nuté zariadenie. Z pohľadu DRM totiž nie je možné na takýchto zariadeniach sprístupniť vysielanie. V prípade záujmu mi pošli do súkromnej správy Tvoje telefónne číslo a ja preverím nefunkčnosť.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ono najhorsie je to, ze sa pravdivo nevyjadria zastupcovia telekomu k tomu, ze to nejde !!!!  tu na fore niekto napisal, ze mu technik napisal, ze maju vacsi problem

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odpoved copy/paste na vsetky problemi s Magio GO je fakt vtipna. 

Ked aplikacia nefunguje, tak ju stiahnem s obehu, opravim a releasnem vtedy, ked je plne funkcna.

Momentalne som si chcel pozriet Ligu Majstrov, ale nic s toho nebude nakolko Magio pise, Unable to connect.

Predpokladam, ze Vam spadol server, ale vo firme velkej ako Telekom je to dost trapne.

Dokonca si myslim, ze pridanie noveho tab Uefa Champions league Vam zhodila celu apku.

Gratulujem! Robite si dobre meno.

Editoval/-a popolnik
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@popolnik zamestnaj sa v Telekome a "určite" bude všetko fungovať na 100% , hoci ako povedal môj známy " NIČ nefunguje na 100%" :):):):)

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ach jaj,  - zaklad je ale nemat root, mat aktuanu verziu magio go a aktualnu veziu OS , neverim ze ked toto splnate , ze to nejde ... netvrdim, ze je to najvymakanejsia appka na svete, ale ist ide a preboha, sak este aj facebook aplikacia ma milion chyb a s tv go sa to neda ani len porovnat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No fakt takuto **piip** aplikaciu som fak este nevidel.

Nejde ani na iPade, na PC, na Androide. PC, OK root....beriem, ale aby nefungovala na ziadnom device, ktore som skusil je fakt vtipne. Dokonca ani tie aplikacie, ktore piseme ''MY" niesu take **piip** a to fakt uz je co povedat. 

Editoval/-a popolnik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

pristúpili sme k dočasnému riešeniu, kedy úvodná stránka www.magiogo.sk dočasne neobsahuje žiadne dynamické polia (napr. nie sú na úvodnej obrazovke dostupné EPG vybraných kanálov, či sme skryli polia, ktoré po kliknutí na ne vyvolávali pop-up okno.). Medzi takéto dynamické pole patrí aj „prihlásenie“ do Magio GO účtu alebo pole zmena jazyka, ktoré sú štandardne dostupné na home page v pravom hornom rohu, čo však aktuálne úvodnej obrazovke nenájdete. 

Postupujte preto prosím podľa tohto návodu:

1)     Kliknúť na záložku „Program“ – na tejto obrazovke je štandardne vpravo hore možnosť „prihlásiť“ alebo aj zmeniť jazyk z „SK“ na „EN“
2)     Kliknúť na záložku „Nahrávky“ – vyskočí pop-up okno na prihlásenie užívateľa. Po prihlásení sú vpravo hore dostupné možnosti na zmenu jazyka, odhlásenie, či nastavenie účtu.
3)     Kliknúť na záložku „Pozerať televíziu – vyskočí pop-up okno na prihlásenie užívateľa. Po prihlásení sú vpravo hore dostupné možnosti na zmenu jazyka, odhlásenie, či nastavenie účtu.

Ďakujeme za pochopenie

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

Ahojte,

v súčasnosti je viacero vecí, ktoré riešime v rámci aplikácie a ktoré sú kľúčové na to, aby bola aplikácia plne funkčná. Aktivity s tým spojené sú častokrát náročnejšie (časovo, procesne), ako sa na prvý pohľad zdá. Všetky Vaše podnety ale evidujeme a zdieľame s kolegami, ktorí riešia technické pozadie aplikácie. 

Pekný deň

Matej 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.



sidebar