Úhrada faktúry?

Otázka

  • 0

Dobrý deň, po ukočení viazanosti som sa dôvodu dlhodobého pobytu v zahraničí rozhodol rozviazať zmluvu a z paušálu si ponechať len číslo na dobíjanie, pretože cez neho potvrdzujem platby. 15.9. bol posledný deň funkčnosti paušálu, a číslo malo ostať funkčné, ale momentálne nemám na tom čísle ani signál, čo znamená že ani vám neviem uhradiť faktúru bez fungujúceho čísla. Je tu iná možnosť platby? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar