delegovanie - ulozene a neaktivne

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

chcela som si zaplatiť faktúru cez Telekom-portál, ale nepustilo ma tam, pretože treba delegovať..urobila som tak, faktúru som potom úspešne zaplatila. No o mesiac zas ma nechce pustiť systém zaplatiť faktúru, že treba delegovať...i keď medzitým som sa do účtu prihlásila a všetko bolo v poriadku. To ako naozaj vážne musím týmto zdržujúcim procesom delegovania prejsť každý mesiac? Je to veľmi NEEFEKTÍVNE

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

 

Pre pohodlnejšie spravovanie produktov Telekom odporúča využiť Elektronickú komunikáciu.

 Po jej podpísaní nájde zákazník v portáli automaticky všetky svoje produkty, môže ich spravovať a nepotrebuje žiadne PIN kódy ani ID kódy.

 Viac informácii nájdeš tu, ak by si mal záujem: https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar