delegovanie - ulozene a neaktivne

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

chcela som si zaplatiť faktúru cez Telekom-portál, ale nepustilo ma tam, pretože treba delegovať..urobila som tak, faktúru som potom úspešne zaplatila. No o mesiac zas ma nechce pustiť systém zaplatiť faktúru, že treba delegovať...i keď medzitým som sa do účtu prihlásila a všetko bolo v poriadku. To ako naozaj vážne musím týmto zdržujúcim procesom delegovania prejsť každý mesiac? Je to veľmi NEEFEKTÍVNE

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

 

Pre pohodlnejšie spravovanie produktov Telekom odporúča využiť Elektronickú komunikáciu.

 Po jej podpísaní nájde zákazník v portáli automaticky všetky svoje produkty, môže ich spravovať a nepotrebuje žiadne PIN kódy ani ID kódy.

 Viac informácii nájdeš tu, ak by si mal záujem: https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar