Neuspešná objednávka Pokus č.2

Otázka

  • 0

pokusil som sa znovu vybaviť objednavku na mobilný internet M s notebookom a dnes mi prišla notifikačná SMS že mi to pride bez Notebooku ako mám postupovať

 

 

 

P.S nebaví ma to riešiť to takto mám 100 chti od telekomu odíjsť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

najlepsie bude ked im zavolas alebo napises na infolinku, povedia ti preco. Oni vacsinou zakaznikov kontaktuju , duplom ked je nejaky problem s objednavkou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja už 6 rokov žiadam o DSL linku a stále sľubujú. Musím používať mobilný net. Potrebujem net k práci denne a v 21.storočí 5GB na mesiac je výsmech. Možno pred 10 rokmi by to stačilo. Pri Win 10 ešte než spustíte nejaký browser vám to stiahne 130MB (denne a bez update) webové stránky plné grafiky a multimédii. Niekto normálny by sa mal nad tým zamyslieť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar