Problém s objednávkou

Otázka

  • 0

asi pred cca mesiacom  bol objednaný 4G LTE router Huawei B310S  s notebookom Lenovo Ideapad G50-30k mobilnému internetu M. Bolo tam napísané že sa operátor ozve do 3dní no nestalo sa na predajni nám potom tvridili že nie je na sklade a povedali nám že nam zavolá operátor no nestalo sa   prosím niekoho z Admin teamu aby sa na to pozrel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Toto bude naj ked budes riesit cez chat alebo infolinku, potrebuju to preverit v systeme - bude to aj najrychlejsie

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Toto bude naj ked budes riesit cez chat alebo infolinku, potrebuju to preverit v systeme - bude to aj najrychlejsie

možte mi dať číslo na tú infolinku?????  ň

 

P.S. notebook vyradili z ponuky a dali tam iný

Dojde mi ten povodný notebook ktorý bol objednaný????

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pokiaľ si robil objednávku v čase, keď pôvodný notebook bol na sklade, tak si myslím, že ti dodajú ten. Ale ako píše bu2ckland, určite skús zavolať na 0800 123 456 alebo cez chat na hlavnej stánke www.telekom.sk sa informuj. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem za rady na chate sa vyhovorili na Predavačku a poslali ma na predajňu kde je spísaná už nová objednávka tak len verím že to dojde

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar