pripravili sme pre vás na fóre ďalšiu Hodinu otázok s manažmentom Telekomu. Tentokrát na tému Magenta 1.
Magenta 1 je balík služieb pre vás a vašich blízkych, vďaka ktorému môžete všetci získať viac výhod a ušetriť. Balík služieb si môžete namixovať podľa seba: Paušály Happy, Easy kartu, Magio TV, internet či pevnú linku.
Už v piatok 9. 9. o 10.30 hod. vám náš riaditeľ pre produkty a službyJuraj Bóna odpovie na vaše otázky o Magente 1. Bude tu celú hodinu iba pre vás Využite túto jedinečnú príležitosť a spýtajte sa ho na čokoľvek, čo vás o službe Magenta 1 zaujíma.
Ak v piatok nebudete môcť, môžete zanechať otázku aj vopred a bude zodpovedaná v piatok.
Tešíme sa
Ako položiť otázku:
Ak ste už registrovaní na fóre alebo v Môj Telekom, stačí sa prihlásiť. Ak ešte účet nemáte, zaregistrujte sa do fóra pár klikmi. Potom už stačí iba napísať vašu otázku do okienka pod diskusiou a odoslať ju.
od piatku večera mi nefunguje nič, na TV najprv nešli programy a písalo že na odstránení poruchy sa pracuje .
sobota a nedeľa nik ani nezakopol o zákazníka a v pondelok , dnes sa ma pani z reklamačného pýta , ako keby nebola z telakomu, ale z inej planéty a výplatu nemala aj z mojich poplatkov ,,, že čo má povedať technikom,,,nemohol sa ma opýtať rovno technik., pani ešte bola v komunikácii odmeraná ako nezáväzný sudca ..
jej hovor mal žačať s ospravedlnením sa za firmu.. ale ona, že ja pracujem na reklamačnom / asi vo forde/. zdôrazňujem , že ona komunikuje so zákazníkom a hovorí za firmu, nie za seba a zdutým spúsobom
otázka je jednoduchá, marketing kedy naučí kolegov sa slušne a intenzívne chovať ku zákazníkom do vyriešenia problému,
aspoň im aktívne poskytnuť dáta ,aby si deti v sobotu a nedeľu mohli na edupage písať úlohy
a teraz sa ma prosím neopýtajte kto som, a aké je číslo mojej poruchy, kedže som prihlásený . a pozdravte sa s olíviou vy
Nefunguje mi Televízia
Nefunguje mi Magio Televízia cez DSL
Nefunguje mi Magio Televízia cez optické pripojenie
Nefunguje mi Magio Televízia cez satelit
Nefunguje mi Internet
Nefunguje mi Magio Internet cez DSL
Nefunguje mi Magio Internet cez optické pripojenie
Nefunguje mi Wi-Fi
Nefunguje mi Pevná linka
Nefunguje mi pevná linka - hlasová služba, ktorá je zapojená do routera
Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.
Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).
Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.
Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch
Hľadám člena do skupiny Magenta 1 s paušálom minimálne M len kvôli využívaniu MMS zadarmo, v prípade záujmu ma kontaktuje na číslo 0903 897 839 alebo na mail: safko1996@gmail.com.
Chcela som si aktivovať archív TV v Magente 1, ale nedá sa mi prihlásiť do Magenty 1. Vôbec mi nezasielate spätný kód na overenie. Prišiel mi iba raz, dala som ho, ale mi napísalo, že je nesprávny.
Dobrý deň,
v Magente mi nezobrazuje produkty pevnej siete, ktoré mám (Internet L, Televízia L). V aplikácií mám všetko priradené, no v magente to nefunguje, takže nemôžem využívať výhody. Skúšal som aj "resetovať" moju skupinu magenta vymazaním a znovuvytvorením, no problém sa nezmenil. Rovnako mám problém s darovaním dát, v magente to nemám ani v ponuke.
Za skorú odpoved dakujem.
Pridal
Ahojte všetci,
pripravili sme pre vás na fóre ďalšiu Hodinu otázok s manažmentom Telekomu. Tentokrát na tému Magenta 1.
Magenta 1 je balík služieb pre vás a vašich blízkych, vďaka ktorému môžete všetci získať viac výhod a ušetriť. Balík služieb si môžete namixovať podľa seba: Paušály Happy, Easy kartu, Magio TV, internet či pevnú linku.
Už v piatok 9. 9. o 10.30 hod. vám náš riaditeľ pre produkty a služby Juraj Bóna odpovie na vaše otázky o Magente 1. Bude tu celú hodinu iba pre vás
Využite túto jedinečnú príležitosť a spýtajte sa ho na čokoľvek, čo vás o službe Magenta 1 zaujíma.

Ak v piatok nebudete môcť, môžete zanechať otázku aj vopred a bude zodpovedaná v piatok.
Tešíme sa
Ako položiť otázku:
Ak ste už registrovaní na fóre alebo v Môj Telekom, stačí sa prihlásiť. Ak ešte účet nemáte, zaregistrujte sa do fóra pár klikmi. Potom už stačí iba napísať vašu otázku do okienka pod diskusiou a odoslať ju.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach