kopia faktury pri kupe mobilu a prinesenie kurierom

Otázka

  • 0

zdravim vas tu chcem sa opytat na takyto problem!koncom aprila som si v tmobile zvolen kupil na pausal s7 edge a kedze nebol na sklade priniesol mi ho kurier  vsetko bolo ok az teraz ked som ho dal opravovat v ESC bratislava cez s7 agent a tam odomna pozaduju doklad o kupe a kdze sme sa medzitym stahovali tuto fakturu nie a nie najst!tak sa chcem opytat ako je mozne sa k tejto kopii fakture dopracovat.kedze bol som v damom telekom centre a tam mi bolo povedane ze k tejto fakture teda kopii sa uz viac neda dostat!co sa mi zda celkom sprostost!vie niekto povedat kam sa obratit z danym problemom.volali sme na infolinku jeden nam povedal ze nam dal poziadavku a ta ked sa spracuje kopia pride,hodinu nato dalsi operat ze to treba tak a tak poslat ziadost a potom ze nam odpovedia,no a treti ze to je ako blocek a uz sa k tej fakture nedostanem!kedze to nebola faktura z pokladne kde aj tam sa robi kopia ale vytlacena na papieri tak ako je mozne ze sa k nej neda dotat?nebudem platit 330eur za opravu namiesto 39eur predsa

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

S vlastnej skúsenosti viem, že keď ideš reklamovať telefón, musíš priniesť originál dokladu o zakúpení telefónu, ináč si reklamáciu nemôžeš uplatniť. To máš pri všetkých produktoch, keď pôjdeš reklamovať topánky alebo televízor, pračku, chladničku.... každý predajca chce od teba buď záručný list alebo doklad o zakúpení, bez toho neuplatníš nijakú reklamáciu. Nepočul som o tom, že by operátor vedel vystaviť kópiu dokladu o zakúpení telefónu alebo kópiu bločku. Asi budeš musieť ten tvoj pohľadať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ved to ja plne chapem a urcite bola ta faktura v krabici len pri stahovani je mozne ze sme ju vyhodili! ale podla obchodneho zakonnika je nie potrebne predlozit pokl.blok ci fakturu! citujem obch.zakonnik....

  • K reklamácii je dôležité mať pokladničný doklad, nie je to však povinné. Značne to ale uľahčí a urýchli reklamáciu. Ak pokladničný doklad nemáte, je možné nákup preukázať inými dokladmi (výpis z účtu, záručný list, čestné prehlásenie,..).  takze teraz neviem!inak mam platny certifikat na bezplatnu opravu zo samsungu tak mi nieje jasne preco vyzaduju este aj tento doklad odomna a na tom certifikate je imei telefonu!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar