kopia faktury pri kupe mobilu a prinesenie kurierom

Otázka

  • 0

zdravim vas tu chcem sa opytat na takyto problem!koncom aprila som si v tmobile zvolen kupil na pausal s7 edge a kedze nebol na sklade priniesol mi ho kurier  vsetko bolo ok az teraz ked som ho dal opravovat v ESC bratislava cez s7 agent a tam odomna pozaduju doklad o kupe a kdze sme sa medzitym stahovali tuto fakturu nie a nie najst!tak sa chcem opytat ako je mozne sa k tejto kopii fakture dopracovat.kedze bol som v damom telekom centre a tam mi bolo povedane ze k tejto fakture teda kopii sa uz viac neda dostat!co sa mi zda celkom sprostost!vie niekto povedat kam sa obratit z danym problemom.volali sme na infolinku jeden nam povedal ze nam dal poziadavku a ta ked sa spracuje kopia pride,hodinu nato dalsi operat ze to treba tak a tak poslat ziadost a potom ze nam odpovedia,no a treti ze to je ako blocek a uz sa k tej fakture nedostanem!kedze to nebola faktura z pokladne kde aj tam sa robi kopia ale vytlacena na papieri tak ako je mozne ze sa k nej neda dotat?nebudem platit 330eur za opravu namiesto 39eur predsa

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

S vlastnej skúsenosti viem, že keď ideš reklamovať telefón, musíš priniesť originál dokladu o zakúpení telefónu, ináč si reklamáciu nemôžeš uplatniť. To máš pri všetkých produktoch, keď pôjdeš reklamovať topánky alebo televízor, pračku, chladničku.... každý predajca chce od teba buď záručný list alebo doklad o zakúpení, bez toho neuplatníš nijakú reklamáciu. Nepočul som o tom, že by operátor vedel vystaviť kópiu dokladu o zakúpení telefónu alebo kópiu bločku. Asi budeš musieť ten tvoj pohľadať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ved to ja plne chapem a urcite bola ta faktura v krabici len pri stahovani je mozne ze sme ju vyhodili! ale podla obchodneho zakonnika je nie potrebne predlozit pokl.blok ci fakturu! citujem obch.zakonnik....

  • K reklamácii je dôležité mať pokladničný doklad, nie je to však povinné. Značne to ale uľahčí a urýchli reklamáciu. Ak pokladničný doklad nemáte, je možné nákup preukázať inými dokladmi (výpis z účtu, záručný list, čestné prehlásenie,..).  takze teraz neviem!inak mam platny certifikat na bezplatnu opravu zo samsungu tak mi nieje jasne preco vyzaduju este aj tento doklad odomna a na tom certifikate je imei telefonu!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar