LTE nie je možné sa pripojiť

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

mám telefón Huawei P9 lite s podporou LTE (podľa stránok výrobcu podpruje aj pásmo 2600 MHz).  Kúpil som ho v NAY. Kód lokakizácie produktu je hw/eu.

Skúšam sa pripojiť na viacerých lokalitách v Bratislave (Petržalka Lúky, okolie Auparku, stred mesta, Patrónka), podľa mapy je všade pokrytie.

4G sim mám - keď som chcel nano SIM vymenili mi ju - web aj zákaznícka linka mi potvrdzujú, že moja SIM je 4G.

Pripojenie na 4G v sieti Orange funguje  na prvé zapnutie.

Všade kde skúšam sa mobil na LTE nepripojí a skončí buď s chybou, alebo automaticky po chvíli prepne na 3G. Zákaznícka linka, aj Poruchy vždy povedia že asi môj mobil nemá podporu daného pásma, a potom mi "resetujú dátový balík". Bez úspechu.

Keď som problém skúmal a zapol som na telefóne logovanie RIL (Radio Interface Layer). Zistil som, že mobil sa pripojí na bunkovú stanicu LTE, ale dostanem odpoveď "reject code 15"

"Cause value = 15 No Suitable Cells In Location Area (Cause related to subscription options) This cause is sent to the MS if it requests location updating in a location area where the MS, by subscription, is not allowed to operate, but when it should find another allowed location area in the same PLMN."

Asi nemám LTE povolené na strane Telekomu. Je možné niekoho presvedčiť aby sa naozaj pozrel na nastavenia na strane Telekomu a LTE mi sprístupnil

Ďakujem

 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @mutiemouse,

pošli mi do súkromnej správy Tvoje telefónne číslo. Dám to preveriť.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problem bol uspesne vyrieseny. Dakujem.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar