nepredĺženie paušálu a prechod na easy

Otázka

  • 0

dobrý deň, za cca mesiac mi končí paušál, chcem prejsť na easy. je potrebné ukončiť paušál písomne? ako vybavím prechod na easy?

vdaka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Stačí podať žiadosť o zmenu z faktur.programu na kartu s dobíjaním Easy Pecka kde je výpovedná doba jeden mesiac. Tá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho fakturačného obdobia po spísaní žiadosti na predajni 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím, mna by ešte zaujímalo že čo bude v období než sa prejde z paušalu na Easy. Bude naďalej fungovať program aky som mal s paušalom alebo hneď po skončeni viazanosti musim prejst na jeden mesiac na program Bez viazanosti než sa urobí prechod na Easy?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pokračuje naďalej program ktorý využívaš.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Manžel teraz prechádza z paušalu na Easy. Od včera je úplne odrezaný, nevie volať, jemu sa nedá zavolať, karta je neaktívna!

Na otázku prečo je to tak bolo povedané, že všetko musí prejsť cez "systém", netuším koľko to trvá, pretože karta už je viac ako 30 hodín - t.j. od včerajšieho rána úplne nepoužiteľná.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúsili ste vypnúť / zapnúť telefón? Treba kontaktovať operátora na bezplatnom čísle 0800123456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ano, telefón je každé 2-3 hodiny vypnutý/zapnutý. Kontaktovali sme operátora, včera bolo povedané, že dnes to už bude fungovať. Dnes nám povedali,že zajtra by to už malo začať fungovať, ak nie, tak to dajú na reklamáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čo sa zmenilo po ďalších 16 hodinách, t.j.  53 hodín od zistenia nefunkčnosti karty? Telefón - vlastne karta  je stále nefunkčná, avšak podarilo sa ju dobiť kreditom. Včera sa nedal dobiť kredit s tým, že číslo nebolo platné pre easy. Dnes to už išlo, ale volať sa stále nedá, ani sms neprišla o dobití kreditu na to číslo, máme len potvrdenie, ktoré sme si dali zaslať na iné číslo.

No môžem povedať, že hrôza, ani vo sne by ma nenapadlo, že to bude takto dlho trvať..

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zadaj kod  *111#  a odošli ako hovor, na displeji by sa mala zobraziť výška kreditu. Kódom *121# sa zasa dozvieš výšku nominálneho a bonusového kreditu. SMS o dobití kreditu treba aktivovať. 

zavolaním na Easy linku si aktivujete posielanie potvrdzujúcich sms správ pri dobití, spoplatnení hovoru, sms ...a tak dále

12350 - Voľba 3 - Nastavenie voliteľných služieb - 3.4 - Potvrdzujúce sms správy

https://www.telekom.sk/swift_data/source/images/swf/easy/easy.swf?_ga=1.168982497.1579633369.1479756556

Skúšali ste sa dovolať na číslo? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Včera popoludní sa už dalo dovolať na číslo, avšak kredit napriek dobitiu od rána nenabehol. Vo večerných hodinách sme ho ešte raz dali dobiť v inej hodnote a ten druhý kredit nabehol. Teraz riešime zase to prvé dobitie.  Volali sme na číslo 0800123456 a tam nám poradili navštíviť predajňu. Dnes som tam bola, spísali reklamáciu a vyjadrenie bude do 7.12.2016.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Všetky začiatky sú  ťažké :) 

Ak manžel cestuje do zahraničia, mal by si aktivovať službu Easy roaming.

Službu aktivujte na čísle bezplatnej Easy linky 12350 pod voľbou 3, v Telekom centrách alebo na zákazníckej linke Telekom 
0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar