Môj telekom

Otázka

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

... mne napríklad okrem iných nefunguje pridanie dlaždice...

vlastne dlaždicu viem pridať = konfigurovať  + pridať dlaždicu, vyberiem službu - spotreba mobilný telefon - uložím, aj sa mi pekne zobrazí (easy pecka - výška kredit, platnosť do...) 

ovšem po odhlásení a znovuprihlásení už tam dlaždica nie je...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň p. ing.stefan.svec, mne to tiež nešlo a písala som im na chat a vraj to momentálne nejde,  ale pracujú na tom. Takže treba asi len počkať, kým to spravia. Robí to iba pri mobilných telefónoch. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podla posledneho info od admina janky su dlazdice v rieseni - mali tam nejaku chybu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

... mne napríklad okrem iných nefunguje pridanie dlaždice...

vlastne dlaždicu viem pridať = konfigurovať  + pridať dlaždicu, vyberiem službu - spotreba mobilný telefon - uložím, aj sa mi pekne zobrazí (easy pecka - výška kredit, platnosť do...) 

ovšem po odhlásení a znovuprihlásení už tam dlaždica nie je...

Ahoj @ing.stefan.svec,

problém s dlaždicami nad delegovanými produktami bol odstránený.  Takže si ich už môžeš nastaviť podľa seba a ostanú na svojom mieste aj po znovuprihlásení :)

Pekný deň Ti želám,

Janka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Michal6952

napíš, prosím, čo presne Ti nefunguje, pokúsim sa Ti poradiť :)

Ďakujem,

Janka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za info, už vidím svoje mobilné produkty i po opätovnom prihlásení...

nedá mi pár postrehov:

1. ak kliknem na Forum, vyjde hláška: Vlastník servera forum.telekom.sk nakonfiguroval svoju stránku nesprávne. Kvôli ochrane vašich údajov pred odcudzením Firefox blokuje pripojenie k tejto webovej stránke - to sa fakt nedá správne nakonfigurovať?

2. prečo medzi typmi dlaždíc chýba možnosť pridať produkt pevná linka ?

3. prečo mi hneď ako prvá svieti ikona "užívajte si všetky výhody portálu naplno.... " a vyzýva ma na "aktivujte si elektronickú komunikáciu" keď ju už mám aktivovanú???? ikona zaberá 1/6 plochy vymedzenej pre ikony (bez rolovania stránky), nedá sa odstrániť a zaberá zbytočne miesto, kde by som mohol mať ikonku, ktorá by mala pre mňa vypovedaciu schopnosť....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nedá mi pár postrehov:

...

4. načo je na tomto fóre (pod menom užívateľa) voľba "Odhlásiť sa" keď je táto voľba neaktívna (t.j. keď kliknem aj 5x na odhlásiť sa, zostávam vždy prihlásený) !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odhlasenie blbne aj mne, uz som im to rozpraval, vedia o tom, a je to v rieseni

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

... dnes ma zase drahý MôjTelkom poriadne vytočil, fakt mi už pijú, čo pijú - sajú mi krv.

Mám aktívnu elektronickú komunikáciu, pred týždňom mi vyskočila hláška, že mám potvrdiť (elektronicky) dodatok zmluvy... potvrdil som ju... po opätovnom prihlásení zase na mňa vyskočila táto požiadavka... volám na ...123456, čakám 1/2 hodinu na spojenie s operátorom, potom telefonujeme si 25-30 minút a nakoniec ma upokoja, že zmluva je elektronicky podpísaná, všetko O.K. (odkedy mám elektronickú komunikáciu, už som s nimi pretelefonoval snáď 4-5 hodín)

Odvtedy na mňa žiadna hláška už nevyskočila. Síce keď si otvorím Profil/Zmluvy a akýkoľvek filter si nastavím, nezobrazí sa mi žiadna zmluva !!!

No a dnes som povyskočil ja, keď som otvoril poštovú schránku a obálku od Môjho Telekomu - v obálke 2x dodatok zmluvy, ktorú som elektronicky potvrdil pred týždňom - že ju mám podpísať, zobrať na poštu a pekne podať... PÝTAM SA - NAČO SOM SI AKTIVOVAL ELEKTRONICKÚ KOMUNIKÁCIU ????

Prosím Vás, napíšte výraznými písmenami na úvodnú stranu MôjTelekom-u, že je to SKÚŠOBNÁ PREVÁDZKA, že väčšina funkcií bude funkčná až v budúcnosti, a že radi vítate medzi jej užívateľmi testerov, ktorí majú čas a nervy na testovanie funkčnosti a duplicitné vybavovanie jednej a tej istej veci.

Spôsob fungovania tohoto webu beriem ako hrubú neúctu voči zákazníkom!

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne momentálne nefunguje spotreba.Píše,že  ľutujeme,že pre môj program nie sú poskytované údaje o spotrebe..No pritom mám Happy L...? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar