huawei echolife hg8245h IP

Otázka

  • 0

Zdravým dostal som nový router huawei echolife hg8245h po zapojení mi blikala najskôr kontrolka LOS na červeno tak som vytiahol konektor a vyčistil ho kontrolka prestala blikať na červeno  ale preblikáva mi kontrolka PON na zeleno a nechce ma pripojiť k internetu (nechcelo mi prideliť ip) neviete mi poradiť kde robím chybu? všetko nové som odpojil a vrátil do krabice  zapojil sa na starý router...ide bez problémov stále tak som sa zatiaľ pripojil na neho ale rád by som využil ten nový lebo na wifi nepotrebujem ďalšiu "krabičku" ale bude mi stačiť jeden router ďakujem za každú radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @Ovesstelekom,

nové ONT hg8245 musíš aktivovať prostredníctvom SMS v tvare: ONT(medzera) optik indetifikátor 0008... na číslo 12100. 

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím, ako sú na tom tieto "routre" v súčastnosti? v skratke : telekom nás presvedčil na upgreat internetu na ten 300mbs, dobre, nakoľko máme aj magio a mali zme to úplne prvé dostali zme nový router  ONT hg8245h . Po nainštalovaní podla návodu stále nieje možne sa dostať do nastavení routra, aby som mohol nastaviť wifi, čo viac nieje možne spojenie ani káblom (na PC nevie identifikovať sieť). Na tech. podpore povedali, že tento router musí mať ešte jeden router, že to je Váš konečný bod a teda nie prístupný zákazníkom. Nakoľko pani v pobočke, ktorá nám službu predávala neinformovala, že je nutné zakúpiť ešte ďalší router(mám starý belkin ktorý dá max 50mbs - sním to ide), boli zme si to vysvetliť na pobočku na ktorej nám znova povedala (po kontaktovani na ich tech. podporu), že toto je nový model ( ONT hg8245h ), ktorý už nemusí mať ďalší router. Pri kontrole na pobočke v systéme je pri našom zak. čísle stav, že inštalácia/stav sa stále vybavuje a tak po dohode na pobočke ma informujú, keď stav už bude spracovaní/vybavený a ,že potom mám skúsiť zapojiť router  ONT hg8245 h bez ďalšieho routra.

Aj tak sa mi to cele nezdá preto sa chcem informovať aj tu, či je v súčasnej dobe možné "brať" internet (kablom a wifi) priamo z  ONT HG8245H, alebo stále tréba aj ďalší router.

PS: sms aktivácia prebehla v poriadku (overené na tech podpore)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mam za to, ze zariadenie nemozes pouzivat ako router

v navode som dokonca niekde nasiel zmienku o "anteny zariadenia nefunguju"

predpokladam teda, ze ho telekom pouziva iba ako modem. vsetko routerovanie sa musi diat v inom zariadeni.

v navode boli tiez konkretne info o tom, do ktoreho LAN portu musi ist kabel do telky, do ktoreho kabel do internetu atd.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

po novom zariadenie moze sluzit ako wifi ale musis to mat zadane v systeme 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @juraj.mesaros,

pôvodne slúžili zariadenia len ako optický prevodník, nie ako router a aj wifi bola nevyužiteľná. Po prechode na rental môže zariadenie slúžiť aj ako router s využiteľnou wifi, avšak toto musíš mať ako píše @bu2ckland zadané v objednávke. Ak to v objednávke nemáš, tak sa ONT zariadenie nastaví do bridge modu a vtedy by si musel mať za ONT zapojené vlastné zariadenie - vlastný wan router.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A aka je moznost dostat tento typ routera opat do bridge modu, aby som si mohol za neho zapojit vlastny router? Pri objednavke ma nikto na tuto moznost neupozornil a teraz mi je moj kvalitny router na nic. Vopred dakujem za odpoved.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skusal som sa dovolat, ale asi som malo trpezlivy, kedze dockat sa  operatora je zazrak, preto som napisal sem, aby som aspon vedel, ci je vobec taka moznost.

Editoval/-a matyss78

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je - ale my to zial nastavit nevieme. Skusaj im volat - je to zadarmo, raz sa dovolas iste

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prípadne choď do hocijakej telekom pobočky, a tam ti to tiež budú vedieť vypnúť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Cosi - zeby cakal pol hodinu v rade? A tam mu to nepsravia - oni to len poslu na spracovanie niekam na nejaky back office. Keby tam mali vsetko robit - nedocakali by sa ludia. Taze len volaj radse - je to rychlejsie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar