Delegovanie produktov

Otázka

  • 0

Dobry den.Prečo mi nejde delegovať produkty,mobilné čislo,keď som ich pred delegovaním zahodil do koša?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

A čo ti nefunguje? Pri mobilných službách by si mal pri druhom overení zadať ID kód, aby sa ti zobrazili faktúry a spotreba. ID kódom sú posledné 4 čísla PUK kódu a ten máš uvedený na obálke, v ktorej si mal SIM kartu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

A čo ti nefunguje? Pri mobilných službách by si mal pri druhom overení zadať ID kód, aby sa ti zobrazili faktúry a spotreba. ID kódom sú posledné 4 čísla PUK kódu a ten máš uvedený na obálke, v ktorej si mal SIM kartu.

No nejde nanovo delegovat všetky produkty.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozri sa do Delegácii - Zobraziť delegácie, či máš pri číslach uvedené Aktívny správca. Ak ich máš iba na čítanie, najskôr tie čísla vymaž (na konci je kôš), deleguj ich znova s použitím ID kódu 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj@Miloš Hábli miloshabli,

podarilo sa ti delegovať produkty, ktoré si chcel? Ak nie, napíš, prosím, detaily, pozrieme sa na to :) 

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar