Delegovanie produktov

Otázka

  • 0

Dobry den.Prečo mi nejde delegovať produkty,mobilné čislo,keď som ich pred delegovaním zahodil do koša?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

A čo ti nefunguje? Pri mobilných službách by si mal pri druhom overení zadať ID kód, aby sa ti zobrazili faktúry a spotreba. ID kódom sú posledné 4 čísla PUK kódu a ten máš uvedený na obálke, v ktorej si mal SIM kartu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

A čo ti nefunguje? Pri mobilných službách by si mal pri druhom overení zadať ID kód, aby sa ti zobrazili faktúry a spotreba. ID kódom sú posledné 4 čísla PUK kódu a ten máš uvedený na obálke, v ktorej si mal SIM kartu.

No nejde nanovo delegovat všetky produkty.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozri sa do Delegácii - Zobraziť delegácie, či máš pri číslach uvedené Aktívny správca. Ak ich máš iba na čítanie, najskôr tie čísla vymaž (na konci je kôš), deleguj ich znova s použitím ID kódu 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj@Miloš Hábli miloshabli,

podarilo sa ti delegovať produkty, ktoré si chcel? Ak nie, napíš, prosím, detaily, pozrieme sa na to :) 

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar