PIN -Služby pevnej siete

Otázka

  • 0

Dobrý deň, neviem kde nájdem ten zázračný PIN, ktorý to po mne chce? Kód účastníka som našiel na zmluve, ale ten PIN netusim co moze byt. Pri aktivacii sluzby som nezadaval ziaden PIN ani mi nic nebolo poslane, lebo sa len predlzoval balik co uz bol. Dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Po uzatvorení zmluvy ste poštou dostali PIN kód alebo PID kód. Ak máte zmluvu evidovanú na rodné číslo dostali ste PIN kód, v prípade, že máte zmluvu evidovanú na IČO, dostali ste PID kód.  O preposlanie PIN kodu treba požiadať telefonicky, písomne, alebo osobne na predajni.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mozes im napisat alebo zavolat a ked ho nemas tak ti ho pregeneruju

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Purgatovci,

pomohlo Ti riešenie od @ASK a @bu2ckland ? Ak áno, budeme radi, ak ho označíš ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty.

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na callcentre mi povedali ze PIN poslu tak do 2tyzdnov a len do osobnych ruk co je pre mna nepripustne kedze neviem urcit kde budem za 2tyzdne (cestujen), dalsou moznostou co mi poradili je zastavit sa na predajni s tym, ze mi ho vystavia na pockanie, pracovnik na okienku v Poluse (ba) ma presviedcal ze nic take neexistuje a jediny PIN je na SIM kartu, ani na naliehanie a poradu s inym kolegom som nepochodil.

samozrejme dalsie volanie na callcentrum pri ich beznych cakackach 30min+ si uz neprajem zazit.. kaslem na firmu co predava sluzby a jej ludia nevedia zaklady

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar