nedaju sa mi pozreť faktury

Otázka

  • 2

vobec si nemožem pozrieť faktury skušal som aj delegovať podla navodu ale aj tak to nejde prečo ste to takto zmenili bolo to pred tým fajn teraz sa v tom neda vyznať

 

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

20 odpovedí na túto otázku

  • 0

Treba sa delegovať ID kodom (posledné štvorčíslie PUK kodu)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mne sa nedaju tiez pozriet, hoci som "aktivny spravca" a mam vyplnene vsetko tak jak ma byt.

telekom.jpg

Editoval kalerabis
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skús postupovať podľa návodu od T Matey 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Postupovat mozete aj podla biblie nic vam nepomoze 5.krat som volal operatorovy a vzdy ze to pojde pojde a nic sa nedeje ,mobilna apka nejde uz dva tyzdne a tuto zumpu nech si vyvojar strci viekde.Nas..at mu do ruk a dva tyzdne nepustit k vode

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne uz mesiac nie je mozne spustit delegovanie, stale sa vyskytne neocakavana chyba, uz by ju mohli premenovat aj na ocakavanu :-) a zatial vyzera, ze nie je riesenie...nech to skusaju na ktoromkolvek PC na svete, moje konto nefunguje...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

mne uz mesiac nie je mozne spustit delegovanie, stale sa vyskytne neocakavana chyba, uz by ju mohli premenovat aj na ocakavanu :-) a zatial vyzera, ze nie je riesenie...nech to skusaju na ktoromkolvek PC na svete, moje konto nefunguje...

Ahoj @tnagy, delegácie by mali fungovať. Môžeš upresniť, čo konkrétnejšie ti nejde? Pozrieme sa na to :) ďakujem :)  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nemôžem sa dostať do môjho profilu aby som si pozrel faktúry využívam mário aj mobil skúšal som aj podľa návodu čo tam je ale aj tak mi to nefunguje 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Janka, akokolvek sa snazim o delegaciu, vzdy nastane neocakavana chyba, je jedno na akom PC, dokonca to riesili v telekome na ich PC a stale to hadzalo tu istu chybu...a zatial sa nik neozval, zeby sa stala naprava...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Janka, akokolvek sa snazim o delegaciu, vzdy nastane neocakavana chyba, je jedno na akom PC, dokonca to riesili v telekome na ich PC a stale to hadzalo tu istu chybu...a zatial sa nik neozval, zeby sa stala naprava...

 

@tnagy, akú delegáciu sa snažíš spraviť? Ktorý produkt? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@tnagy, akú delegáciu sa snažíš spraviť? Ktorý produkt? 

@Janka, akakolvek snaha o akukolvek delegaciu konci chybovym hlasenim, presnejsie akonahle kliknem Delegovat tak dostanem chybove hlasenie, ze nastala neocakavana chyba a uz sa dalej nedostanem nikam do delegacii, a takto to ide odkedy je novy web...takze nedostanem sa k moznosti delegovat...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, skúšali ste prípadne vymazať cookies? Mne to tiež nešlo a keď som vymazala cookies a na novo sa prihlásila, tak mi to išlo aj delegovať. Volali ste aj na technikov 0800 123 777. Lebo väčšinou keď to nevedia ani oni spraviť, tak to posielajú niekam na preverenie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Janka, akakolvek snaha o akukolvek delegaciu konci chybovym hlasenim, presnejsie akonahle kliknem Delegovat tak dostanem chybove hlasenie, ze nastala neocakavana chyba a uz sa dalej nedostanem nikam do delegacii, a takto to ide odkedy je novy web...takze nedostanem sa k moznosti delegovat...

@tnagy, táto obrazovka sa ti zobrazí https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/delegacie ? Vedel by si presnejšie definovať, po kliknutí kam / po akých krokoch ti portál zhavaruje? Kolegovia na IT to tak budú môcť preveriť. Ďakujem Ti veľmi pekne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@tnagy, táto obrazovka sa ti zobrazí https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/delegacie ? Vedel by si presnejšie definovať, po kliknutí kam / po akých krokoch ti portál zhavaruje? Kolegovia na IT to tak budú môcť preveriť. Ďakujem Ti veľmi pekne.

@JankaMne ta stranka nabehne uz s chybou, a to na akomkolvek pocitaci, dokonca to skusal aj vas kolega v Tcome a hlasilo mu tu istu chybu...prikaldam obrazok...

delegacia-chyba.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@JankaMne ta stranka nabehne uz s chybou, a to na akomkolvek pocitaci, dokonca to skusal aj vas kolega v Tcome a hlasilo mu tu istu chybu...prikaldam obrazok...

Ďakujem @tnagy, zadala som to kolegom na IT na preverenie. Budem Ťa informovať. Pekný deň želám.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ďakujem @tnagy, preverím u kolegov a dám Ti vedieť. Pekný deň zatiaľ želám.

Dakujem @Janka. Pekny den zelam tiez.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Presne to isté aj mne

 

Ahoj @Mário Pechal, ďakujem za príspevok. Zadala som túto chybu kolegom na preverenie. Budem informovať o jej riešení. Pekný deň želám.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Janka vyzera to teraz, ze sa portal dal do poriadku, uz mozem delegovat co potrebujem a zrejme aj ostatne odkazy su funkcne. Dakujem za pomoc. Pekny den.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@tnagy, rado sa stalo :) Teším sa, že ti to už funguje správne.

Pre pohodlnejšie spravovanie produktov ešte odporúčam využiť Elektronickú komunikáciu.  Po jej podpísaní nájde zákazník v portáli automaticky všetky svoje produkty, môže ich spravovať a nepotrebuje žiadne PIN kódy ani ID kódy. Viac informácii nájdeš tu, ak by si mal záujem: https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia

Pekný deň želám :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@tnagy, rado sa stalo :) Teším sa, že ti to už funguje správne.

Pre pohodlnejšie spravovanie produktov ešte odporúčam využiť Elektronickú komunikáciu.  Po jej podpísaní nájde zákazník v portáli automaticky všetky svoje produkty, môže ich spravovať a nepotrebuje žiadne PIN kódy ani ID kódy. Viac informácii nájdeš tu, ak by si mal záujem: https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia

Pekný deň želám :)

Dakujem @Janka, stalo sa...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar