Packet loss

Otázka

  • 0

V poslednych dnoch mam na mojom pripojeni neskutocny packet loss, citit to najma v online hrach. Kedze predtym som s tym nemal ziadny problem, chyba bude asi na strane ISP. Navyše, neviem ci je to nastavenim firewallu na routri(ZTE speedport entry 2i) alebo cim, ale kamarat skusal cez cmd vo windowse pingnut moju IP adresu a vypisalo mu timed out, cize som neprijal ziadne data od neho. Neviem kde by mohol byt problem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

sprav factory reset, a pockaj 40 minut, ak nepomoze, volaj na technicku podporu - vymenia ho

daj potom vediet 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @mira99,

vyskúšala si radu od @bu2ckland? Budem rád, ak nám dáš vedieť, či to pomohlo. Ďakujem

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň.Tento istý problém pozorujem aj ja a súčasne aj moji Slovenský spoluhráči v rovnaký moment. Hore uvedený reset routera môžem skúsiť spraviť, ale mne pripadá, že problém je u poskytovateľa služby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar