Viazanosť

Otázka

  • 0

Telekom je pre mňa po dnešku  najvtipnejší operátor všetkých čias. Zhruba pred mesiacom som si chcel predĺžiť paušál, ale akosi som sa nedohodol pre nedostatok času (áno je to aj moja chyba...). 

Teraz zavolám na Vašu dokonalú infolinku a sa dozviem, že dostanem akciu :) budem platiť dvojnásobok peňazí za tretinu voľných minút (myslím minúty v rámci SR, pretože do zahraničia takmer nevolám)? To si robíte žarty? Som zákazníkom Telekomu (eurotelu, T-comu, ....) už od roku 2004 ale takýto žart som od Vás nečakal. Takto dôjde k 6 násobnému zdraženiu oproti súčasnému stavu (ak beriem do úvahy iba minúty v rámci SR). To ma byť žart? Vedia o Vašej cenovej politike  aj orgány upravujúce telekomunikačné služby na našom území? Myslím napríklad Telekomunikačný úrad? Nakoľko tu už končia všetky žarty a príde čas ukončiť túto tragikomédiu u Vás, pretože ľavá ruka nevie, čo robí ta pravá (raz dostanem takú ponuku, raz takú, ...)... Samozrejme s touto skúsenosťou sa podelím aj s Telekomunikačným úradom, pretože toto je je už priveľa. 

Prajem veľa spokojných zákazníkov, ktorým nevadí x násobné zdražovanie služieb :) Ešte dobre, že konkurencia, narozdiel od Vás nespí na vavrínoch a plní svoje sľuby z reklám. 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @6540,

pošli mi prosím do súkromnej správy Tvoje telefónne číslo, dohliadnem na to aby si dostal čo najlepšiu možnú ponuku.

Pekný deň

Matej 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tú ponuku by som chcela vidieť, mňa nechali včera odísť ku konkurencii....PO 16 rokoch....tie nové ponuky nemali úroveň....

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne bude coskoro koncit viazanost (asi mesiac) a pozeral som si ponuky aj konkurencie...podla reakcie Telekomu sa rozhodnem, ale cital som tu o mnohych zaujimavych ponukach, ktore ludia dostali aby ostali na dalsich 24 mesiacov...necham sa prekvapit...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Telekom je pre mňa po dnešku  najvtipnejší operátor všetkých čias. Zhruba pred mesiacom som si chcel predĺžiť paušál, ale akosi som sa nedohodol pre nedostatok času (áno je to aj moja chyba...). 

Teraz zavolám na Vašu dokonalú infolinku a sa dozviem, že dostanem akciu :) budem platiť dvojnásobok peňazí za tretinu voľných minút (myslím minúty v rámci SR, pretože do zahraničia takmer nevolám)? To si robíte žarty? Som zákazníkom Telekomu (eurotelu, T-comu, ....) už od roku 2004 ale takýto žart som od Vás nečakal. Takto dôjde k 6 násobnému zdraženiu oproti súčasnému stavu (ak beriem do úvahy iba minúty v rámci SR). To ma byť žart? Vedia o Vašej cenovej politike  aj orgány upravujúce telekomunikačné služby na našom území? Myslím napríklad Telekomunikačný úrad? Nakoľko tu už končia všetky žarty a príde čas ukončiť túto tragikomédiu u Vás, pretože ľavá ruka nevie, čo robí ta pravá (raz dostanem takú ponuku, raz takú, ...)... Samozrejme s touto skúsenosťou sa podelím aj s Telekomunikačným úradom, pretože toto je je už priveľa. 

Prajem veľa spokojných zákazníkov, ktorým nevadí x násobné zdražovanie služieb :) Ešte dobre, že konkurencia, narozdiel od Vás nespí na vavrínoch a plní svoje sľuby z reklám. 

Mne sa to stalo tiež . Po 16.rokoch mi ponížili zo 150 voľných minút na 100 ešte pred koncom viazanosti.Tá mi končí 6.9.2016 .V roku 2014 som chcel ukončiť zmluvu z telekomom,ale pracovníčka mi ponúkla 150 voľných  minút  za tu istú cenu.tak som súhlasil..Teraz po tel.dotaze prečo mi znížili voľné minúty mi bolo povedané , že som mal od roku 2014  100 voľných minút. Dokázať to už nemôžem ,keďže na faktúre už nie nefigurujú minúty,ale len cena v eurách .Myslím si,že telekom už nie je dôveryhodný partner.Asi využijem služby konkurencie

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

po skončení viazanosti prejdem priamo na Easy kartu? Pretože ako vidím, tiež po dlhých rokoch mi bola ponúknutá smiešna zľava (a nie som jediný ako tak čítam), pani na linke mi vedela ponúknuť len 2 eurá zľavu z aktuálneho paušálu a keby som chcel pokračovať v aktuálnom paušále, stojí o čosi viac... Zaujíma ma to, ako to je po skončení, pretože taktiež uvažujem o konkurencii, ktorá aj viac komunikuje so zákazníkom. Mal som modrého operátora na fér faktúru a bol som spokojný, takže po ukončení paušálu si budem môcť preniesť číslo priamo u konkurenta ak tomu dobre rozumiem bez kontaktu v Telekome?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj, úplne bez kontaktu s telekomom, nový operátor to všetko vybaví za teba, potom keď nový operátor im dá vedieť ti budú ešte volať, ale v mojom prípade to bolo úplne bezvýznamné, stále sa oháňali roamingovými hovormi "zadara" aj keď o to je navýšeny paušál....podsúvať zákazníkovi balíčky s roamingom sa mi zdá neprofesionálne, musela by som byť dva roky niekde mimo, aby sa mi to oplatilo a tých 10dní na dovolenke telefon fakt nepotrebujem, takže mi všetko úplne skresali a ponúkli mi paušal za 15e čo oranžová konkurencia má za desať.....potom ešte existuje taká web stránka http://www.e-pausaly.sk/ .

Ale dávaj pozor lebo oni ti dávajú ponuku na rok a ten druhý rok to väčšinou skrešú.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.