elektronické služby v môj telekom prihlásenie

Otázka

  • 0

Podpísala som si dohodu o elektonicej komunikácii v zóne môj telekom aby som mohla ešte výhodenjšie využívať zónu môj telekom prihlásenie. Odvtedy keď sa prihlásim nevidím tam už vôbec nič ani faktúru a ani služby ktoré využívam od telekomu jedná sa o pevnú linku a internet dsl. Už som sa obrátila na zákaznícku linku aj  telekom centre no nič. Neviem kde sa už opýtať . Mala som dostať mail s ID kódom no nič mi neprišlo viac ako mesiac a služby v môj telekom sa ináč nedajú pripojiť. Poraďte mi čo robiť. Ďakujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Ahoj @marko241,

po podpísaní Dohody o elektronickej komunikácii môže trvať niekoľko dní, kým Ti príde pozvánka na e-mail do portálu Môj Telekom. Ak si dohodu podpisovala v Telekom centre, mala by Ti prísť do 24 hodín, ak poštou, môže to kvôli doručeniu a spracovaniu trvať troška dlhšie.

Ak Ti však pozvánka neprišla ani po mesiaci, odporúčam skontrolovať si na podpísanom dokumente Dohoda o elektronickej komunikácii e-mail, ktorý si uviedla. Ak bol uvedený správne, pošli nám, prosím, do súkromnej správy kontakt na seba a overíme, v akom stave je Tvoja pozvánka, aby sme to mohli doriešiť k Tvojej spokojnosti :)

Ďakujem a pekný deň Ti želám,

Janka

 

Ďalšie detaily k elektronickej komunikácii si môžeš pozrieť aj tu : https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar