elektronické služby v môj telekom prihlásenie

Otázka

  • 0

Podpísala som si dohodu o elektonicej komunikácii v zóne môj telekom aby som mohla ešte výhodenjšie využívať zónu môj telekom prihlásenie. Odvtedy keď sa prihlásim nevidím tam už vôbec nič ani faktúru a ani služby ktoré využívam od telekomu jedná sa o pevnú linku a internet dsl. Už som sa obrátila na zákaznícku linku aj  telekom centre no nič. Neviem kde sa už opýtať . Mala som dostať mail s ID kódom no nič mi neprišlo viac ako mesiac a služby v môj telekom sa ináč nedajú pripojiť. Poraďte mi čo robiť. Ďakujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Ahoj @marko241,

po podpísaní Dohody o elektronickej komunikácii môže trvať niekoľko dní, kým Ti príde pozvánka na e-mail do portálu Môj Telekom. Ak si dohodu podpisovala v Telekom centre, mala by Ti prísť do 24 hodín, ak poštou, môže to kvôli doručeniu a spracovaniu trvať troška dlhšie.

Ak Ti však pozvánka neprišla ani po mesiaci, odporúčam skontrolovať si na podpísanom dokumente Dohoda o elektronickej komunikácii e-mail, ktorý si uviedla. Ak bol uvedený správne, pošli nám, prosím, do súkromnej správy kontakt na seba a overíme, v akom stave je Tvoja pozvánka, aby sme to mohli doriešiť k Tvojej spokojnosti :)

Ďakujem a pekný deň Ti želám,

Janka

 

Ďalšie detaily k elektronickej komunikácii si môžeš pozrieť aj tu : https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar