inkaso a problém s ním súvisiaci

Otázka

  • 0

píšem to sem ako podnet/dotaz/príbeh/otázku - možno má niekto iný podobnú skúsenosť. Mám v telekome mobilný paušál aj pevnú linku - sú to dve na sebe nezávislé služby, avšak konečná právnická osoba, kt. odo mňa prijíma platby je Telekom a.s. Prednedávnom som menil účet v banke a v súvislosti s tým som si zadal nové súhlasy s inkasom k obom uvedeným službám. Nevedel som, že je na to v súčasnosti potrebné aj povolenie od inkasujúceho (v minulosti to tak nebolo) - ale teda, dodatočne som bol v pobočke telekomu a uzatvoril zmluvu k súhlasu s inkasom pre obidve služby. Medzitým sa ale stala taká vec, že mi inkasná platba neodišla a ja som ju neuhradil, preto v ďalšej faktúre za pevnú linku  bola upomienka s poukázaním na moje omeškanie, uvedená dlžná čiastka a výzva o čo najrýchlejšie zaplatenie dlžnej čiastky. Jednalo sa o cca 27 eur - okamžite som platbu uhradil a keďže som vedel, že moje inkasá sú už v poriadku (veď som bol kvôli tomu osobne na pobočke) - viac som tomu nevenoval pozornosť....až kým mi neprišla z mojej banky sms o cca desať dní, že mi bolo stiahnutých inkasom cca 27 eur (presná suma je nepodstatná - bola to tá istá suma, ktorú som už raz uhradil). Volal som teda na Telekom, popísal čo sa stalo a priznali že mohlo prísť k chybe a dostal som otázku, či chcem aby sa mi suma vrátila na účet alebo to budem mať ako kvázi kredit do budúcich faktúr. Povedal som že nech tam tie prostriedky zostanú a budú o ne ponížené ďalšie faktúry. Čo sa však stalo tento mesiac - prišla mi SMS že pokus o inkaso bol neúspešný (tentokrát sa jedná o moblinú sieť) a že je potrebné sumu uhradiť iným spôsobom. Mám zaplatiť čosi cez 15 eur, mám tam k tomu zriadené inkaso a mám tam čosi ako "kredit" 27 eur - a napriek tomu mi prišla výzva k úhrade - neviem čo si mám o tom myslieť....no a dôvod prečo to píšem sem je - jednak možno získam nejaký postreh od iných zákazníkov a ich skúsenosti v podobnej situácii a jednak - ja som sa skutočne veľmi snažil dovolať sa na číslo 0800 123456 - trikrát som sa pokúšal a trikrát som rezignoval. Kým sa človek dostane do komunikácie resp. do avizovanej možnosti komunikovať s operátorom, musí si vypočuť xy hlášok - skôr ako si vypočujem svoj aktuálny stav faktúry nedostanem možnosť priamej komunikácie s operátorom čo sa mi zdá prinajmenšom na zváženie...Keď som si ale niekoľkokrát vypočul aký mám teda zostatok na mojej mobilnej faktúre a že je stav "neuhradená", dostal som vytúženú možnosť komunikovať s operátorom...bohužiaľ ale - 4 minúty mi tam hrala hudba a po 4 minúte prestala hrať aj tá, tak som to zrušil a pokúsil sa komunikovať cez "on-line chat" tu na portáli. Bohužiaľ, ani to nebolo aktívne a nedá sa tam písať (skúsil som bez prihlásenia aj s prihlásením)...preto verím že možno nejaká kompetentná osoba prečíta tento príspevok tu a dočkám sa nejakej relevantnej reakcie na môj problém. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

pripadne marketing@telekom.sk alebo office@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar