inkaso a problém s ním súvisiaci

Otázka

  • 0

píšem to sem ako podnet/dotaz/príbeh/otázku - možno má niekto iný podobnú skúsenosť. Mám v telekome mobilný paušál aj pevnú linku - sú to dve na sebe nezávislé služby, avšak konečná právnická osoba, kt. odo mňa prijíma platby je Telekom a.s. Prednedávnom som menil účet v banke a v súvislosti s tým som si zadal nové súhlasy s inkasom k obom uvedeným službám. Nevedel som, že je na to v súčasnosti potrebné aj povolenie od inkasujúceho (v minulosti to tak nebolo) - ale teda, dodatočne som bol v pobočke telekomu a uzatvoril zmluvu k súhlasu s inkasom pre obidve služby. Medzitým sa ale stala taká vec, že mi inkasná platba neodišla a ja som ju neuhradil, preto v ďalšej faktúre za pevnú linku  bola upomienka s poukázaním na moje omeškanie, uvedená dlžná čiastka a výzva o čo najrýchlejšie zaplatenie dlžnej čiastky. Jednalo sa o cca 27 eur - okamžite som platbu uhradil a keďže som vedel, že moje inkasá sú už v poriadku (veď som bol kvôli tomu osobne na pobočke) - viac som tomu nevenoval pozornosť....až kým mi neprišla z mojej banky sms o cca desať dní, že mi bolo stiahnutých inkasom cca 27 eur (presná suma je nepodstatná - bola to tá istá suma, ktorú som už raz uhradil). Volal som teda na Telekom, popísal čo sa stalo a priznali že mohlo prísť k chybe a dostal som otázku, či chcem aby sa mi suma vrátila na účet alebo to budem mať ako kvázi kredit do budúcich faktúr. Povedal som že nech tam tie prostriedky zostanú a budú o ne ponížené ďalšie faktúry. Čo sa však stalo tento mesiac - prišla mi SMS že pokus o inkaso bol neúspešný (tentokrát sa jedná o moblinú sieť) a že je potrebné sumu uhradiť iným spôsobom. Mám zaplatiť čosi cez 15 eur, mám tam k tomu zriadené inkaso a mám tam čosi ako "kredit" 27 eur - a napriek tomu mi prišla výzva k úhrade - neviem čo si mám o tom myslieť....no a dôvod prečo to píšem sem je - jednak možno získam nejaký postreh od iných zákazníkov a ich skúsenosti v podobnej situácii a jednak - ja som sa skutočne veľmi snažil dovolať sa na číslo 0800 123456 - trikrát som sa pokúšal a trikrát som rezignoval. Kým sa človek dostane do komunikácie resp. do avizovanej možnosti komunikovať s operátorom, musí si vypočuť xy hlášok - skôr ako si vypočujem svoj aktuálny stav faktúry nedostanem možnosť priamej komunikácie s operátorom čo sa mi zdá prinajmenšom na zváženie...Keď som si ale niekoľkokrát vypočul aký mám teda zostatok na mojej mobilnej faktúre a že je stav "neuhradená", dostal som vytúženú možnosť komunikovať s operátorom...bohužiaľ ale - 4 minúty mi tam hrala hudba a po 4 minúte prestala hrať aj tá, tak som to zrušil a pokúsil sa komunikovať cez "on-line chat" tu na portáli. Bohužiaľ, ani to nebolo aktívne a nedá sa tam písať (skúsil som bez prihlásenia aj s prihlásením)...preto verím že možno nejaká kompetentná osoba prečíta tento príspevok tu a dočkám sa nejakej relevantnej reakcie na môj problém. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

pripadne marketing@telekom.sk alebo office@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar