Otázka

  • 0

Dobrý deň mám problém so zadaním puk kódu . Chcem sa opýtať či to je 8 miestne číslo . Potom ako zistím či používam správny puk kód . Neviete či môže byť aj v niečom inom chyba pokial mi karta sim nejde odblokovať pomocou tohto kódu ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, @JOJTOABY, PUK kód nájdete v obálke od SIM karty spolu s PIN kódom. Ak obálku od SIM karty nemáte, navštívte predajňu Telekomu a požiadajte o bezplatné vydanie PUK kódu. Na predajni sa to rieši na počkanie. Ak Vám táto možnosť nevyhovuje, je možné zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456 alebo zaslať e-mail na office@telekom.sk a požiadať o zaslanie PUK kódu doporučene poštou na adresu trvalého pobytu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

PUK kód je 8 miestne číslo, dávajú ho spolu so SIM kartou. Ak si menil SIM kartu, mohol sa ti zmeniť aj PUK kód. Ak ti PUK telefón neberie, tak ho tam radšej nezadávaj a over si cez operátora či ho máš správny. Ak zadáš PUK kód nesprávne 10-krát odpáliš si SIM kartu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Citát

 

Ahojte, 

PUK a PUK2 kód pre vaše mobilné čísla máte k dispozícii už aj v Telekom aplikácii. :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar