Blokovanie hovorov

Otázka

  • 0

Dobry den prepacte,dnes mi zablokovovali telefon z dovodu neuhrafenia faktury,bola som dlzna ako som sa to dozvedela az dnes ,ze v decembri som bezaplatila 2,40€ ,omylila som si asi sumu...dnes bez predchadzakuceho upozornenia ma blokli...hned na to som platila kreditnou kartou cez aplikaciu v mobile ..olatba prebehla uspesne peniaze stiahnute a od obeda ma stale nezapojili..prosim vas ako dlho to bude trvat ?peniaze boli poslane priamo na uct telekomu tak do hodinky ak nie skor ich uz mali na ucte...dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pre rýchlejšie znovupripojenie treba kontaktovať operátora na spoplatnenej infolinke 12313 (hovor bude účtovaný nad rámec voľných minút) kde sa riešia reklamácie, pohľadávky týkajúce sa nezaplatených faktúr a upomienok.

 

 Aktivuj si posielanie notifikačnej sms pri vystavení,splatnosti, úhrady faktúry a nakoniec zasielanie kópie faktúry na svoj e-mail.  

Bližšie informácie:

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ked uz spominas uctovanie, minule tu dali ceny na tej linke :)

12313 prvé 3. minúty - 0,24 Eur/ min., po 3. minúte- 0,60 Eur s DPH / min.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar