Nový portal Moj telecom

Otázka

  • 0

Niečo tak stupidne ako je váš nový portál som ešte neviel. Na to aby som zaplatil faktúru som predtím klikol raz na prihlásenie, teraz potrebujm 5 krokov. Meno, heslo, overenie, kod účastníka, PIN!!! Toto skuotčne mohol vymyslieť len ten, kto má svojho zákaznika uplne v paži. Na dôvažok na konci tohot procesu miesto fktury mám hlásku" vyskytla sa chyba, skuste to neskôr". Bol som to riešiť u vás na pobočke, výsledok nula. Lepšie povedané nie nula ale odpojenie od internetu zvýšené náklady za platbu za fakturu na pobočke a platbu za opätovné pripojenie cca 20€! Ak to máte ako systémvé ako obtiahnuť zákazníka o peniaze tak ste to nastavili vynikajúco!

Čo mám spraviť aby som  sa dostal k vašej faktúre jednoducho a jednoducho ju zaplatil??? Nechcem byť neplatič!

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Úplne súhlasím. Ak máš aktívnu elektronickú elektronickú faktúru, tak na nej nájdeš odkaz na platbu. Logo banky,  ale len sporiteľňa, VÚB, Tatra, Poštovka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mam napr.nadelegovane mobilne aj pevne sluzby, po prvom prihlaseni na novy portal som musel prejst overenim, aby bolo mozne zobrazovat udaje. Teraz mi pre pristup k udajom postacuje zadat prihlasovacie meno a heslo a vidim aj faktury aj spotrebu. Je mozne, ze v case ked ste zobrazovali udaje bol vypadok sekcie ku ktorej ste chceli pristupovat (toto sa este moze vyskytovat) no v konecnom dosledku, nie je novy portal tak nefunkcny ako popisujete :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar