zmena paušálu

Otázka

  • 0

Dobrý deň! Mám mobilný paušál na bratove meno. Končil mu paušál a v rámci nejakého balíčku zmenil paušál aj mne. S novým paušálom vôbec nie som spokojná a preto sa chcem opýtať: Dá sa vrátiť späť na paušál,ktorý som používala predtým??? Erika

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @erikad82, ak bola akcia robená priamo na predajni, tak s tým neurobíš nič. Ak to bolo objednávané telefonicky, tak je možné do 14 dní odstúpiť od zmluvy. To však ale môže riešiť len tvoj brat, ak je program písaný na jeho meno. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak to mám už teda smolu a musím počkať,kým mi skončí paušál. Bolo to robené telefonicky ale už je tomu viac ako 14dni. :-(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj erikad82, ak už uplynulo 14 dní, ešte môže majiteľ čísla podať reklamáciu a budú to riešiť individuálne. Neviem síce prečo ti nový program nevyhovuje, ale možno ti ho ešte v Telekome budú vedieť nejako upraviť. Skúšala si ich kontaktovať cez online chať?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar