moj telekom

Otázka

  • 0

chcela som si prezrieť moje faktúry, napísalo mi, že nemám na to oprávnenie nech si to nastavím cez profil, delegovanie, aj som išla podľa návodu, aj som všetko zadala ale pri poslednom zadávaní overovacieho kódu, ktorý mi prišiel cez sms, mi vyhodilo chybu a keď som snažila opätovne to zadať, tam napísalo, že toto číslo je už delegované. Ale keď som si chcela teda pozrieť výpis faktúr, opäť mi to nešlo, tak čo treba dofrasa urobiť. Mám spojené dve čísla do mojej faktúry (aj manželovo) tak neviem či to treba ja jeho dohodiť či čo vlastne.

Prosím spätnú väzbu na pitomata@gmail.com

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Skuste sa znovu prihlasit, postupujte cez lave menu na polozku profil/delegacie/zobrazit delegacie. Ak tam uvidite cisla so statusom na citanie, zmazte zaznam stlacenim odpadkoveho kosu. Nasledne ich pridaje stlacenim 3 kociek v pravo hore a zadanim pozadovaneho cisla a ID kodu (posledne 4 cislie PUK). Nasledne by ste mali vidiet pri cislach status aktivny spravca. Ak Vam ani potom nepojde zobrazenie udajov, pomaha vymazanie cookies prehliadaca, alebo odhlasenie a znovu prihlasenie. Postup ako delegovat je aj na adrese https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/novy-moj-telekom

 

Malo by Vam  to fungovat a ak nie, napiste mi sukromu spravu, skusim Vam pomoct :-)

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar