Predlženie viazanosti

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

to si Telekom robí srandu? Po 13 rokoch viazanosti mi ponúknete akciu (100 ný poplatok bez vernostnej zľavy ktorú máte uvedenú za webe) ako pre nových zákazníkov? Žiadne zvýhodnenie na paušál, ktorý mám teraz s 50 % zľavou? Dokonca mi neponúknete ani trápnu vernostnú zľavu, na ktorú mám podľa vášho webu nárok? Hanba. Týmto prenášam číslo ku konkurencii. Týmto si prenášam od Vás obe čísla. 
 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Presne to iste, viazanost mi skoncila 11/2015 predtým som písal,volal, z tohoto webu mi odpísali, ze ma budu kontaktovat a nic.

Mam 3 cisla,  jedno 14, dve 15 i viac rokov, teda stary zakaznik. Vvsetko vysoke pausaly. Namiesto dobrej ponuky mi postupne zvysuju cenu pausalov a dokonca mi nauctovali sluzby, ktore som si neobjednal a to ku vsetkym trom pausalom......

Som sice skor flegmatik,ale toto uz vytoci kazdeho, najma ak u inych operatorov dostanem viac za  mensie platby a ako novy zakaznik!!

Neucta je bohuzial na Slovensku cim dalej castejsia, ale u tak velkeho nemeckeho operatora by som ju naozaj necakal !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale smutné je najviac to, že človek má paušál za ktorý platí  XX a oni mu na drzovku povedia, že ten istý paušál zrazu XX + YY, že žiaľ nejde to. Namiesto snahy vyrovnať tu istú cenu (za presne ten istý paušál) dajú bez pardonu  2 násobnú cenu. Milý TELEKOM popracuj na  komunikácii so zákazníkmi. Nakoľko takáto bezočivá neúcta  sa môže čoskoro odzrkadliť na počte zákazníkov. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Celý tento systém je viac ako smutný :) je skôr tragikomický, pretože ponúkať 6 násobné drahšie služby je na smiech.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mňa včera nechali po 16 rokoch odísť ku konkurencii, ....verný zákazník- vysoko vážený

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Heh, pracujem v banke (kde o klientov bojujeme) a ako pozerám, tak telekomunikačnému operátorovi nehovorí nič záchrana klienta... Taktiež som rozhodnutý ísť ku konkurencii...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar