Otázka

  • 0

Dobrý deň,

keď mi bola vygenerovaná prvá faktúra Telekom, prihlásil som sa na portál Telekom a chcel faktúru zaplatiť, ale nenašiel som ju tam. Takto som to opakoval niekoľko dní a faktúra stále nebola prístupná, takže som nevedel, čo a ako platiť. Keď sme prišli na dovolenku do Chorvátska, prišla mi SMS o neuhradení faktúry a po návrate z HR som našiel nielen dve faktúry, ale aj pokutu za neuhradenú faktúru vo výške 4,99€. Tento postup sa mi nezdá z Vašej strany správny. Dá sa s tým niečo robiť?

S pozdravom: Horecký M.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Skús kontaktovať operátora na bezplatnej infolinke  0800123456 alebo priamo na predajni.

A do budúcnosti si aktivovať posielanie notifikačných sms o vystavení, splatnosti, úhrady faktúry a nakoniec zasielanie kópie faktúry na svoj e-mail-

Bližšie informácie nájdeš na https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar