Otázka

  • 0

Dobrý deň,

keď mi bola vygenerovaná prvá faktúra Telekom, prihlásil som sa na portál Telekom a chcel faktúru zaplatiť, ale nenašiel som ju tam. Takto som to opakoval niekoľko dní a faktúra stále nebola prístupná, takže som nevedel, čo a ako platiť. Keď sme prišli na dovolenku do Chorvátska, prišla mi SMS o neuhradení faktúry a po návrate z HR som našiel nielen dve faktúry, ale aj pokutu za neuhradenú faktúru vo výške 4,99€. Tento postup sa mi nezdá z Vašej strany správny. Dá sa s tým niečo robiť?

S pozdravom: Horecký M.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Skús kontaktovať operátora na bezplatnej infolinke  0800123456 alebo priamo na predajni.

A do budúcnosti si aktivovať posielanie notifikačných sms o vystavení, splatnosti, úhrady faktúry a nakoniec zasielanie kópie faktúry na svoj e-mail-

Bližšie informácie nájdeš na https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar