Zlyhanie PDP autentifikácie

Otázka

  • 0

Zdravím všetkých.

Mám problém s internetom v mobile. Na linke technickej podpory to majú očividne na háku, lebo už dva týždne mi nie sú schopní dať inú odpoveď ako "budeme to urgovať". 

Telefón (iPhone 6) mi vyhadzuje hlášku "Nepodarilo sa aktivovať mobilnú dátovú sieť" a pod tým "Zlyhanie PDP autentifikácie". Druhý telefón (Xperia M5) sa len nepripojí, hlášku myslím nevyhadzuje žiadnu. 

Táto situácia nastala po prepise čísla z firemného paušálu (MT Professional Plus 4) na súkromnú osobu s programom Bez záväzkov s internetom v mobile 500. 

Samozrejme som skúšal vypnúť/zapnúť dáta, prehodiť 2G/3G/4G, nastaviť APN ručne a všetko možné, čo mi štandardne radili na infolinke alebo v predajni. Taktiež mám už aj vymenenú SIM kartu.

 

Nenájde sa tu niekto, kto takýto problém úspešne vyriešil? Prípadne hádam niekto z "personálu", kto by sa nebál takéto niečo posúriť niekomu z technikov? 

Ďakujem!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @Roman Kolinek,

pošli mi prosím do súkromnej správy Tvoje telefónne číslo a ja spravím všetko pre to, aby sa problém vyriešil,

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po opätovnej asi trojitej urgencii je teda problém vyriešený, len sa "objavil" ďalší - telefón sa nepripojí cez 4G, vždy a všade mám maximálne 3G. Jedná sa o iPhone 6, resp. Sony Xperia M5 a SIMku mám novú ako som už písal aj vyššie. 4G s minulým firemným paušálom fungovalo, prestalo až teraz po prechode na fakturáciu na súkromnú osobu. 

Kedysi existovalo nejaké číslo a tvar SMSky, ktorým sa 4G dalo zapnúť/vypnúť, existuje stále niečo takéto? Prípadne môžete mi to na čísle aktivovať?

Ďakujem za pomoc ;) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.