Uloženie assetu zlyhalo.

Otázka

  • 0

pri vobe zariadenia mi vypisuje  Uloženie assetu zlyhalo. .. preco ?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

****** moj telekom podobny problem  vsetko islo  zrazu toto  neda sa vobec dostat  do faktur atd  tv internet  pritom na mobil funguje vsetko delegacie mam v poriadku vsetko aktyvny spravca   druhy den to vypisuje  Uloženie assetu zlyhalo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

choď cez Profil - Delegovanie - zobraziť delegácie, je tam kôš, vymaž delegáciu a ešte raz požiadaj o delegovanie v pravom hornom rohu je ružový štvorec a tam 3 bodky, klikni na to a daj ešte raz žiadosť o delegovanie, musíš ísť cez ID kód, aby si mal status delegácie (keď klikneš na "zobraz delegácie") "aktívny správca" nie na čítanie, je potrebné sa po opätovnej delegácii odhlásiť a prihlásiť nanovo a už by ti to malo fungovať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vsetko som spravyl vymazal nanovo delegoval opet to iste nefunguje a pise   Uloženie assetu zlyhalo neviem uz co dalej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @jojec,

ospravedlňujem sa za dočasnú nefunkčnosť, problém riešime. Budem Ťa informovať akonáhle sa nám to podarí opraviť.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dakujem za vyjadrenie profik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no ale uz by ste sa mali prebrat v tom telekomu stale to nefunguje  nebolo by radsej dat naspet staru verziu moj telokm kopec ludi by si vydichlo 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mám rovnaký problém, pri voľbe faktury profil vypíše uloženie assetu zlyhalo, bolo už zrušenie delegacie a nastavenie delegacie nanovo cez ID rovnako nefunguje. Faktúra mi už prišla a nemôžem ju uhradiť. Predpokladám, že príčinou môže byť dôvod zmeny služby, keďže došlo k prenosu jedného čísla pričom druhé zostalo ale nevie načítať asset

Editoval multi1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

docasne nefunguje HANBA TELEKOM  nejde to stale nik nieje schopni to opravyt

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte @multi1, @jojec, @slovacek,

už je chyba opravená a malo by vám to korektne fungovať :)

Dajte, prosím, vedieť, či je to u vás v poriadku.

Ďakujem,

J.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

ďakujem za pomoc, dnes už portál funguje korektne.

Prajem príjemný deň

Stano multi1

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte ano funguje vsetko ok  

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar