"Úžasný" nový Môj Telekom

Otázka

  • 2

Pridal (editované)

Ktorý s prepáčením idiot vymyslel ten nový portál Môj Telekom? Pretože to je niečo neskutočné.

Pri prvom prihlásení to chcelo nejaké moje potvrdenie s tým, že sa všetky staré údaje preniesli do nového portálu. Hovorím si fajn, nič zložité, minútu počkám.

Chcel som si pozrieť dokedy mám presne viazanosť a tiež som chcel vidieť staré faktúry. K ničomu som sa nedostal, pretože som nemal oprávnenie na prezeranie týchto častí. Potom som si všimol, že ste tam pridali nejaké debilné delegácie. Fajn, ďalší problém: "Delegovanie služieb je možné len s podpísanou a aktívnou Dohodou o elektronickej komunikácii.". Odoslal som nejaký formulár, podotýkam, že to bolo dva týždne dozadu. Minulý týždeň v stredu, t.j. 15.6. mi tie papiere priniesol kuriér, podpísal som ich a on ich poslal naspäť. DOTERAZ po týždni to aj tak nemám aktivované a stále mi vypisuje, že Delegovanie služieb je možné len...bla bla bla.

Všimol som si potom tie tri bodky napravo a vytvoril nejako delegáciu na služby mobilnej siete a teraz som Aktívny správca. No aj tak sa nedostanem ku faktúram, výpisom, nastaveniam... PRETOŽE: Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Vysvetlenie a návod, ako postupovať nájdete na tejto linke.

A v linke návod ako pridať delegáciu. Tú delegáciu, ktorú som vytvoril dve minúty dozadu a ktorá aj tak NEFUNGUJE.

Ďalší problém sa týka pridania delegácie k službám pevnej siete. Kód účastníka je predpokladám číslo adresáta. Odkiaľ si mám ale vycucať nejaký PIN, ktorý to po mne pýta? Nikdy som žiadny PIN v súvislosti so službami pevnej siete nepotreboval, ani nemal. A teraz to nejaký pýta?

Takže vám tlieskam. Ďalší kvalitný počin od Telekomu. Neviete si zabezpečiť plynulé a bezproblémové fungovanie stránok (dnes poobede som bol trikrát na vašom webe a vždy sa tak dlho načítavala ďalšia stránka, že som to radšej zatvoril) a ešte k tomu ste vytvorili "úžasný" nový Môj Telekom.

Editoval/-a Radovan Samek
odpoveď sa páči : 29 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

23 odpovedí na túto otázku

  • -1

Ahoj Radovan, ak si sa pri mobilnom čísle overil v druhom kroku ID kódom faktúry by sa ti mali zobraziť. K pevným službám PIN kód dávajú v zabezpečenej obálke. Ak ho nemáš stačí napísať  cez ich online chat na stránke a vedia ti ho poslať. Kód účastníka je rovnaký ako číslo adresáta, ale posledné číslo dáš 0 (nie 1, 2). 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Radovan Samek,

odpoveď od @Lienka som označil ako riešenie. 

Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty.  V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @Radovan Samek,

odpoveď od @Lienka som označil ako riešenie. 

Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty.  V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Ahoj. Je mi to ľúto ale tiež som totálne zmätený z toho, čo tu vytvorili. Ja som v zahraničí dlhú dobu a to mám kvôli nejakému pinu ísť domov a späť? Nič tu nie je vidieť, len samé overenia a bla bla bla. Sorry, ale prst dole s týmto systémom

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @Radovan Samek,

odpoveď od @Lienka som označil ako riešenie. 

Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty.  V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

 

 

Ahoj Radovan, ak si sa pri mobilnom čísle overil v druhom kroku ID kódom faktúry by sa ti mali zobraziť. K pevným službám PIN kód dávajú v zabezpečenej obálke. Ak ho nemáš stačí napísať  cez ich online chat na stránke a vedia ti ho poslať. Kód účastníka je rovnaký ako číslo adresáta, ale posledné číslo dáš 0 (nie 1, 2). 

Ahoj. Je mi to ľúto ale tiež som totálne zmätený z toho, čo tu vytvorili. Ja som v zahraničí dlhú dobu a to mám kvôli nejakému pinu ísť domov a späť? Nič tu nie je vidieť, len samé overenia a bla bla bla. Sorry, ale prst dole s týmto systémom

 

Ktorý s prepáčením idiot vymyslel ten nový portál Môj Telekom? Pretože to je niečo neskutočné.

Pri prvom prihlásení to chcelo nejaké moje potvrdenie s tým, že sa všetky staré údaje preniesli do nového portálu. Hovorím si fajn, nič zložité, minútu počkám.

Chcel som si pozrieť dokedy mám presne viazanosť a tiež som chcel vidieť staré faktúry. K ničomu som sa nedostal, pretože som nemal oprávnenie na prezeranie týchto častí. Potom som si všimol, že ste tam pridali nejaké debilné delegácie. Fajn, ďalší problém: "Delegovanie služieb je možné len s podpísanou a aktívnou Dohodou o elektronickej komunikácii.". Odoslal som nejaký formulár, podotýkam, že to bolo dva týždne dozadu. Minulý týždeň v stredu, t.j. 15.6. mi tie papiere priniesol kuriér, podpísal som ich a on ich poslal naspäť. DOTERAZ po týždni to aj tak nemám aktivované a stále mi vypisuje, že Delegovanie služieb je možné len...bla bla bla.

Všimol som si potom tie tri bodky napravo a vytvoril nejako delegáciu na služby mobilnej siete a teraz som Aktívny správca. No aj tak sa nedostanem ku faktúram, výpisom, nastaveniam... PRETOŽE: Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Vysvetlenie a návod, ako postupovať nájdete na tejto linke.

A v linke návod ako pridať delegáciu. Tú delegáciu, ktorú som vytvoril dve minúty dozadu a ktorá aj tak NEFUNGUJE.

Ďalší problém sa týka pridania delegácie k službám pevnej siete. Kód účastníka je predpokladám číslo adresáta. Odkiaľ si mám ale vycucať nejaký PIN, ktorý to po mne pýta? Nikdy som žiadny PIN v súvislosti so službami pevnej siete nepotreboval, ani nemal. A teraz to nejaký pýta?

Takže vám tlieskam. Ďalší kvalitný počin od Telekomu. Neviete si zabezpečiť plynulé a bezproblémové fungovanie stránok (dnes poobede som bol trikrát na vašom webe a vždy sa tak dlho načítavala ďalšia stránka, že som to radšej zatvoril) a ešte k tomu ste vytvorili "úžasný" nový Môj Telekom.

Ahoj. Je mi to ľúto ale tiež som totálne zmätený z toho, čo tu vytvorili. Ja som v zahraničí dlhú dobu a to mám kvôli nejakému pinu ísť domov a späť? Nič tu nie je vidieť, len samé overenia a bla bla bla. Sorry, ale prst dole s týmto systémom

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj Radovan, ak si sa pri mobilnom čísle overil v druhom kroku ID kódom faktúry by sa ti mali zobraziť. K pevným službám PIN kód dávajú v zabezpečenej obálke. Ak ho nemáš stačí napísať  cez ich online chat na stránke a vedia ti ho poslať. Kód účastníka je rovnaký ako číslo adresáta, ale posledné číslo dáš 0 (nie 1, 2). 

Ahoj. Ako som písal v prvom príspevku, dal som si delegovať mobilné číslo, overil som ho cez ID kód a som Aktívny správca čísla, ale nemôžem otvoriť ani Zmluvy, ani Faktúry, ani Nastavenia, nič... Stále mi vypisuje, že nemám dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií.

Čo viac mám spraviť? Však som spravil všetko podľa tohto návodu: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/preco-v-novom-portali-moj-telekom-nevidim-svoje-faktury

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ktorý s prepáčením idiot vymyslel ten nový portál Môj Telekom? Pretože to je niečo neskutočné.

Pri prvom prihlásení to chcelo nejaké moje potvrdenie s tým, že sa všetky staré údaje preniesli do nového portálu. Hovorím si fajn, nič zložité, minútu počkám.

Chcel som si pozrieť dokedy mám presne viazanosť a tiež som chcel vidieť staré faktúry. K ničomu som sa nedostal, pretože som nemal oprávnenie na prezeranie týchto častí. Potom som si všimol, že ste tam pridali nejaké debilné delegácie. Fajn, ďalší problém: "Delegovanie služieb je možné len s podpísanou a aktívnou Dohodou o elektronickej komunikácii.". Odoslal som nejaký formulár, podotýkam, že to bolo dva týždne dozadu. Minulý týždeň v stredu, t.j. 15.6. mi tie papiere priniesol kuriér, podpísal som ich a on ich poslal naspäť. DOTERAZ po týždni to aj tak nemám aktivované a stále mi vypisuje, že Delegovanie služieb je možné len...bla bla bla.

Všimol som si potom tie tri bodky napravo a vytvoril nejako delegáciu na služby mobilnej siete a teraz som Aktívny správca. No aj tak sa nedostanem ku faktúram, výpisom, nastaveniam... PRETOŽE: Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Vysvetlenie a návod, ako postupovať nájdete na tejto linke.

A v linke návod ako pridať delegáciu. Tú delegáciu, ktorú som vytvoril dve minúty dozadu a ktorá aj tak NEFUNGUJE.

Ďalší problém sa týka pridania delegácie k službám pevnej siete. Kód účastníka je predpokladám číslo adresáta. Odkiaľ si mám ale vycucať nejaký PIN, ktorý to po mne pýta? Nikdy som žiadny PIN v súvislosti so službami pevnej siete nepotreboval, ani nemal. A teraz to nejaký pýta?

Takže vám tlieskam. Ďalší kvalitný počin od Telekomu. Neviete si zabezpečiť plynulé a bezproblémové fungovanie stránok (dnes poobede som bol trikrát na vašom webe a vždy sa tak dlho načítavala ďalšia stránka, že som to radšej zatvoril) a ešte k tomu ste vytvorili "úžasný" nový Môj Telekom.

6.7.2016    Ešte stále nie je toto doriešené majú nás za blbcov alebo blbci ovladaju nas.To čo sa mi po starom pačilo sa mi po novom už nepáči.Telecom len tak ďalej !!!!!   Môj nový telecom pozri sa aký máš manažment nevyznám sa v tebe ale ani ty sa asi v ňom neviznáš !

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

to čo je za novinku pozeram vsetko ako na to a zrazu teraz že :

Nastala neočakávaná chyba. Skúste to neskôr, prosím.   .. ako že cez noc nefunguje stranka alebo čo? !! načo ste tam menili take debility ved rovno poslite papier co mam podpisat a je to a nie nejake pin a nieco a ked ho konečne doma najdem (co som ho doteraz xxx rokov co som u vas nepotreboval !!! )tak to nefunguje !! DAkujem velmi pekne  !! Teraz si neviem ani pozriet či faktura na mail bola pre mna alebo pre koho a tak podobne !!

 

Editoval/-a kovsoft

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Celý portál je pos.... Hlavne, že všetci z Telekomu reagujú, riešenie som označil za správne, ale ani jedna zrozumiteľná a vysvetľujúca odpoveď

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pripájam sa  k tomu že nový Môj telekom je úplne na H...vno. V starom som videl faktury , mohol som si ich vytlačiť a vložiť do účtovníctva.

V novom nič nefunguje a stránky načítava dlho, volal som všade skúšal som všetky rady ktoré stoja za **piip**. Ako mám do účtovníctva vložiť faktúru ktorú  mi nedoručia ani na email ani poštou ani cez môj telekom?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ktorý s prepáčením idiot, debil, dement, vymyslel ten nový portál Môj Telekom? Pretože to je niečo neskutočné.

Pri prvom prihlásení to chcelo nejaké moje potvrdenie s tým, že sa všetky staré údaje preniesli do nového portálu. Hovorím si fajn, nič zložité, minútu počkám.

Chcel som si pozrieť staré faktúry. K ničomu som sa nedostal, pretože som nemal oprávnenie na prezeranie týchto častí. Potom som si všimol, že ste tam pridali nejaké debilné delegácie. Fajn, ďalší problém: "Delegovanie služieb je možné len s podpísanou a aktívnou Dohodou o elektronickej komunikácii.". 

Všimol som si potom tie tri bodky napravo a vytvoril nejako delegáciu na služby mobilnej siete a teraz som Aktívny správca. No aj tak sa nedostanem ku faktúram, výpisom, nastaveniam... PRETOŽE: Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Vysvetlenie a návod, ako postupovať nájdete na tejto linke.

Zopakoval som n-krát, stále nemám oprávnenie pozrieť na vlastné faktúry, alebo poslať debilnú sms-ku.

A v linke návod ako pridať delegáciu. Tú delegáciu, ktorú som vytvoril dve minúty dozadu a ktorá aj tak NEFUNGUJE.

Takže vám tlieskam. Ďalší kvalitný počin od Telekomu. 

A ja somár som sa vrátil....

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čím viac peňazí dostanete od zákazníkov, tým horšie fungujete...

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dokonalá totálna sprostoť IT čkari sa vyblbli alebo boli nafetovaní ani za svet mi nejde spojiť pevnu linku a mobilnu na toho istého účastníka,stále to niečo pýta.Skrátka nič jednoduche prehľadné pre zákazníka,ked ideš na pobočku nech ti to oni urobia pošlu ta do....,zruším s nimi zmluvu

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nový portál Telekom je totálne nefunkčná somarina. Toto vrátiloTelekom do "mobilného stredoveku". Namiesto toho, aby sa snažili služby vylepšovať a zdokonaľovať, ich úplne znefunkčnili a zhovädili.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne toto riesim uz druhy den aj ja , chcem pripojit k uctu k pevnej VDSL linke aj mobilny internet L , vypisem rodne cislo , mobilne cislo SIM karty , posledne 4 cisla PUK a napise mi "nepodarilo sa najst zodpovedajuci produkt" .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Súhlasím s predošlími príspevkami ... totálne nefunkčný portál. Chcem zaplatiť faktúru, čo predtým bez akýchkoľvek problémov fungovalo ale teraz sa ani nedostanem k faktúre, lebo "nastala neočakávaná chyba". Myslel som si, že IT nepodarky produkuje len štátna správa ale Telekom (nepríjemne) prekvapil :/ A to som pôvodne zvažoval prechod s mobilmi z Orange do Telekom ... no way :/ 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

**piip** tam, s drbnutejsim portalom som este naozaj nikdy nepracoval. Telekom, realne zacinam uvazovat o zruseni vasich sluzieb a to prave koli idiotine ktoru tu predvadzate svojim 'portalom' zakaznikom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ktorý s prepáčením idiot vymyslel ten nový portál Môj Telekom? Pretože to je niečo neskutočné.

Pri prvom prihlásení to chcelo nejaké moje potvrdenie s tým, že sa všetky staré údaje preniesli do nového portálu. Hovorím si fajn, nič zložité, minútu počkám.

Chcel som si pozrieť dokedy mám presne viazanosť a tiež som chcel vidieť staré faktúry. K ničomu som sa nedostal, pretože som nemal oprávnenie na prezeranie týchto častí. Potom som si všimol, že ste tam pridali nejaké debilné delegácie. Fajn, ďalší problém: "Delegovanie služieb je možné len s podpísanou a aktívnou Dohodou o elektronickej komunikácii.". Odoslal som nejaký formulár, podotýkam, že to bolo dva týždne dozadu. Minulý týždeň v stredu, t.j. 15.6. mi tie papiere priniesol kuriér, podpísal som ich a on ich poslal naspäť. DOTERAZ po týždni to aj tak nemám aktivované a stále mi vypisuje, že Delegovanie služieb je možné len...bla bla bla.

Všimol som si potom tie tri bodky napravo a vytvoril nejako delegáciu na služby mobilnej siete a teraz som Aktívny správca. No aj tak sa nedostanem ku faktúram, výpisom, nastaveniam... PRETOŽE: Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Vysvetlenie a návod, ako postupovať nájdete na tejto linke.

A v linke návod ako pridať delegáciu. Tú delegáciu, ktorú som vytvoril dve minúty dozadu a ktorá aj tak NEFUNGUJE.

Ďalší problém sa týka pridania delegácie k službám pevnej siete. Kód účastníka je predpokladám číslo adresáta. Odkiaľ si mám ale vycucať nejaký PIN, ktorý to po mne pýta? Nikdy som žiadny PIN v súvislosti so službami pevnej siete nepotreboval, ani nemal. A teraz to nejaký pýta?

Takže vám tlieskam. Ďalší kvalitný počin od Telekomu. Neviete si zabezpečiť plynulé a bezproblémové fungovanie stránok (dnes poobede som bol trikrát na vašom webe a vždy sa tak dlho načítavala ďalšia stránka, že som to radšej zatvoril) a ešte k tomu ste vytvorili "úžasný" nový Môj Telekom.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Konečne niekto co napísal pravdu je to chore ked chcu menit tak nech neotravuje zakaznikov na zmenu maju to automaticky som zvedava ako si starší ludia pomozu... Fartura vobec nefunguje neviem co dalej... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

starsi ludia ani nevedia ze take nieco funguje :):):)  ale presne! nech to daju dokopy 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravym.

Ja som si chcel dnes predlzit zmluvu ohladom pausalu,cez telefon,ze to bude rychlejsie a jednoduchsie.A oni ma tam v systeme nemozu najst,ako keby som u nich nikdy nebol,neexistoval,tak isto sa mam problem dostat ku zmluvam,fakturam ani to delegovanie mi nejde,proste som vymazany z ich systemu,co ideme s tym robyt?posledna faktura mi prisla na mail 25.08.2017.

som vas dlhodoby zakaznik,ak sa to nenapravy budem nuteny prejst k inemu operatorovy,mozno z lepsimi a kvalitnejsimi sluzžbami ako u vas.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toto je forum :) skus im napisat cez chat nech sa na to pozru alebo im napis email , ale uz tu niekde na fore bolo spominane ze robia nejake zmeny tak by som skor  pockal :) a ked ti chodi faktura 25 dna v mesiaci tak mas este 7 dni :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

" Môj " telekom > Zmluvy > Zobraziť (podpísané) > Obdobie (všetky) > Aplikovať filter  ... ho.no. Hm.. nejak dlho robia tie zmeny.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar