posraný portál

Otázka

  • 0

Taký aušus, ako vyrobil Telekom novým portálom, je umenie vyrobiť. Vôbec nič tam nefunguje. A to ide o firemné veci, teda nie jeden telefón. Od obchodníkov dostávam len odpoveď: ide o globálny problém. Myslím, že naň zodpovední IT "odborníci" Telekomu globálne se..... K tým IT ma obchodníci nechcú pustiť. Ako hovorieval môj otec. Nasrať do rúk a dva týždne nepustiť k vode.

 

Čo mám teda robiť??? mám odísť z Telekomu???

odpoveď sa páči : 13 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

29 odpovedí na túto otázku

  • -3

Ahoj, v novom portáli Môj Telekom je potrebné služby opätovne pridať. Urobií to cez Profil - Delegovanie a Žiadosť o delegáciu (3 bodky vpravo hore). Ak máš pridelený PID kód od Telekomu, overíš sa IČOm a PID alebo si služby pridaš cez telefónne číslo a ID kód. Pevné služby si pridáš cez kód účastníka a PIN. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

Ahoj, v novom portáli Môj Telekom je potrebné služby opätovne pridať. Urobií to cez Profil - Delegovanie a Žiadosť o delegáciu (3 bodky vpravo hore). Ak máš pridelený PID kód od Telekomu, overíš sa IČOm a PID alebo si služby pridaš cez telefónne číslo a ID kód. Pevné služby si pridáš cez kód účastníka a PIN. 

V tom starom systéme všetko fungovalo bez delegovania. Ja sa nechcem delegovať, ja chcem poslať SMSku, lebo z klávesnice mobilu je to nepríjemné. Lenže u vás to je z klávesnice počítača ešte horšie, vlastne sa mi to doteraz nepodarilo. A myslím, že nie som až taký blbec, vyštudovaný inžinier počítačov a 40 rokov praxe, občas robím aj webovú stránku.
V Česku sa posielajú SMS-ky (do vlastnej siete) úplne zadarmo a väzba účtu na mobilné číslo slúži len k tomu, že sa to číslo do správy dá ako spiatočné. Slováci T-mobilu musia za to platiť. Vlastne nemusia, lebo s týmto novým rozhraním to hlási, že na odoslanie SMS človek nemá oprávnenie a keď si zvolí autentizačný kód na mobil, tak žiadna SMS nepríde, možno je to tým, že som trvale na roamingu v zahraničí, neviem.
Ďalšia vec: zobrazenie stavu kreditu. Na titulnej stránke mi to píše, že mám 8 eur, keď vyberiem Spotreba, tak mám 26 rozpísaných na 8 nominálnych a 17 bonusových. Prečo to vlastne rozlišujete? A mám teda 8 alebo 25? Hlavne, že sa to zobrazuje konskými čislicami. Mne by viac vyhovovalo, keby pod tým bolo posledných povedzme 10 hovorov / správ atd, proste za čo sa mi strhlo kolko kreditu a myslím tým aj príchodzí roaming. Lebo tá správa na mobil po každej akcii je obtazujuca a neda sa vypnut, ja si to chcem v kľude pozrieť, keď mám čas a chuť, a nie, keď potrebujem rýchlo volať ďalšie číslo.
Nešlo by to vrátiť na to staré rozhranie?

odpoveď sa páči : 5 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

Ahoj @0908810022,

odpoveď od @Lienka som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

MATEJ.O čom to tu píšeš?Keď sa chcem dostať na faktúru a vyplatiť ju,tak mám veľký problém.To sa skôr dostanem do databázi NASA alebo Pentagonu...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

V tom starom systéme všetko fungovalo bez delegovania. Ja sa nechcem delegovať, ja chcem poslať SMSku, lebo z klávesnice mobilu je to nepríjemné. Lenže u vás to je z klávesnice počítača ešte horšie, vlastne sa mi to doteraz nepodarilo. A myslím, že nie som až taký blbec, vyštudovaný inžinier počítačov a 40 rokov praxe, občas robím aj webovú stránku.
V Česku sa posielajú SMS-ky (do vlastnej siete) úplne zadarmo a väzba účtu na mobilné číslo slúži len k tomu, že sa to číslo do správy dá ako spiatočné. Slováci T-mobilu musia za to platiť. Vlastne nemusia, lebo s týmto novým rozhraním to hlási, že na odoslanie SMS človek nemá oprávnenie a keď si zvolí autentizačný kód na mobil, tak žiadna SMS nepríde, možno je to tým, že som trvale na roamingu v zahraničí, neviem.
Ďalšia vec: zobrazenie stavu kreditu. Na titulnej stránke mi to píše, že mám 8 eur, keď vyberiem Spotreba, tak mám 26 rozpísaných na 8 nominálnych a 17 bonusových. Prečo to vlastne rozlišujete? A mám teda 8 alebo 25? Hlavne, že sa to zobrazuje konskými čislicami. Mne by viac vyhovovalo, keby pod tým bolo posledných povedzme 10 hovorov / správ atd, proste za čo sa mi strhlo kolko kreditu a myslím tým aj príchodzí roaming. Lebo tá správa na mobil po každej akcii je obtazujuca a neda sa vypnut, ja si to chcem v kľude pozrieť, keď mám čas a chuť, a nie, keď potrebujem rýchlo volať ďalšie číslo.
Nešlo by to vrátiť na to staré rozhranie?

Na tom ste ešte dobre,ja sa nemôžem dostať k faktúre,ktorú chcem uhradiť...

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

Na portáli rozlišujeme dva typy delegácií:

a dva typy oprávnení:

Ved som pisal, ze ja nechcem nic delegovat, ani nikoho opravnovat, ja len chcem poslat SMSku, lebo z klavesnice pocitaca sa mi to pise lepsie. ale ked si zvolim branu, vypise mi to

Na zvolenú transakciu nemáte dostatočné oprávnenie. Oprávnenie vám môže zmeniť vlastník služieb.

tak som chcel, ze ci by aspon posielanie SMS neslo robit po starom. Aj ked na ceskom t-mobile je to trosku prijemnejsie a do vlastnej siete zadarmo. Vy chcete strhnut kredit, ok, ale vsak som sa prihlasil cez https. Ked dam prihlasovacie meno a heslo inej osobe, je to moj problem, ak mi za cely kredit rozosle SMS v mojom mene. Nakoniec, dalo by sa autorizovat SMS kodom, ale to povazujem za obtazovanie a navyse ma to odpili od moznosti poslat sms, ked mam vybity / pokazeny / strateny / zabudnuty mobil.
Mal som este dotaz ohladne kreditu a vypisu poslednych hovorov. Uvital by som, keby po prihlaseni bolo na obrazovke: zostava vam tolko kreditu (z toho xx bonusoveho, ked uz tak na tom deleni trvate) a pod tym poslednych 10 akcii, za ktore mi bol strhnuty kredit. Pod tym by hned mohla byt SMS brana. A ked chcete, tak aj nejake menu na tie ostatne veci, ktore som nikdy nepotreboval.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ahoj,

ani mne nefunguje SMS brána, hoci som mal ešte nedávno na konte veľa kreditov; pri pokuse sám na seba niečo "delegovať" stránka vyžaduje "Kód účastníka" a "PIN" - čo s tým, keď také nemám? Operátor ma "okradol" o kredit? :/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

 

 

Ahoj @0908810022,

odpoveď od @Lienka som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Tento vas navod je maximalne nefunkcny, vsetko nastavim ako to odomna vyzaduje a aj tak nic nefunguje a vypise mi ze nemam opravnenie.... mimichodom k ID kodu ste mohly dopisat do zatvorky ze su to posledne 4cisla PUK kodu nie som vestec a neviem si to vycucat z prsta cele roky som to nepouzival a nikdy to ani odomna vas web nechcel... minuli mesiac som bol nuteny vyplatit faktury na vasej pobocke co ma stalo 4€ ten blbec ma neupozornil ze sa za to plati (platil som tak prvy krat cele roky som platil cez vas web - bolo to maximalne pohodlne) ... a spoliehat sa na vasich operatorov je uzasne ich poslat po smrt tak mam minimalne 3 dni zivota este k dobru napisem im tu na webe aky mam problem- zavolaju mi o 3dni ked som v praci a nemozem telefonovat, skusal som sa dovolat cez infoniknu 5x nikdy som sa nedovolal stale len cakajte... takto som stratil hodinu zivota... Dakujem mily Telekom v decembri tohto roka mi koncia obe zmluvy a my sa rozlucime nemam uz nervy stracat cas s takouto bandou AMATEROV ktory nevedia ani jeden blby web spojazdnit 

odpoveď sa páči : 7 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Predchádzajúci portál bol úplne v pohode a prehladný.

V tejto kope exkrementov, ktorá je navyše strašne pomalá, neviem násť ani takú jednoduchú vec akou je viazanosť.

Človek, ktorý je za toto zodpovedný by si zaslúžil nakopať do gúl

odpoveď sa páči : 6 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Janka napísala, že treba vyplniť ID kód - to musím samozrejme najprv naštudovať, čo to vlastne je. Keď to už viem, že to mám hľadať v nejakej obálke spred niekoľkých rokov, a keď viem, že hľadanie tejto obálky neviemkdeodloženej mi zaberie určitý čas (s nejasným výsledkom), začína sa mi tento proces veľmi nepáčiť. Preto prosím zodpovedných pracovníkov - urobte s tým niečo, poľudštite to tu a prestaňte brániť svojim zákazníkom používať vaše služby.

A vráťte mi láskavo moje kredity pre SMS bránu!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Janka napísala, že treba vyplniť ID kód - to musím samozrejme najprv naštudovať, čo to vlastne je. Keď to už viem, že to mám hľadať v nejakej obálke spred niekoľkých rokov, a keď viem, že hľadanie tejto obálky neviemkdeodloženej mi zaberie určitý čas (s nejasným výsledkom), začína sa mi tento proces veľmi nepáčiť. Preto prosím zodpovedných pracovníkov - urobte s tým niečo, poľudštite to tu a prestaňte brániť svojim zákazníkom používať vaše služby.

A vráťte mi láskavo moje kredity pre SMS bránu!

ak ID kód (posledné 4 čísla PUK kódu) nevieš nájsť, na predajni ti ho vystavia na počkanie... delegovanie cez ID kód sa robí len raz a potom už všetko funguje tak ako predtým, je to úplne jednoduché :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ak ID kód (posledné 4 čísla PUK kódu) nevieš nájsť, na predajni ti ho vystavia na počkanie... delegovanie cez ID kód sa robí len raz a potom už všetko funguje tak ako predtým, je to úplne jednoduché :D

Nie je to úplne jednoduché - nie každý predsa býva tam, kde je nablízku predajňa. Mám VŠ vzdelanie, ale nezdá sa mi to logické, že kvôli využívaniu služby spojenej s mojím predplateným účtom musím sám na seba "delegovať" moje vlastné tel. číslo - a to cez nejaké kódy, ktoré nemám poruke a mám mať starosti s ich obstaraním. O dostupnosti, jednoduchosti a jasnosti návodu na znovuobnovenie služby (ktorú som si vopred zaplatil) si tu môže každý urobiť úsudok sám.

odpoveď sa páči : 5 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak som teda skúsil aktivovať SMS bránu postupom, uvedeným vyššie Jankou. Požiadal som delegovať na seba mobilné tel. číslo cez ID kód - oprávnenie Aktívny správca. Klikol som na Vytvoriť žiadosť. V okienku č. 2 - Identifikácia - mi vypisuje " Tento profil/konto už je priradený k vášmu profilu".

Idem na SMS bránu a výsledok je podľa môjho očakávania:

"Na zvolenú transakciu nemáte dostatočné oprávnenie. Oprávnenie vám môže zmeniť vlastník služieb."   >:(

Na mojom profile v časti Delegované služby je uvedené:

Počet delegovaných ľudí pre správu týchto služieb (okrem vás)     0
Počet delegovaných profilov    0
Počet delegovaných produktov    1
Pod tým je moje tel. číslo a za ním zrejme oprávnenie "Na čítanie".
 
Môže mi tu už konečne niekto dať jasne a zrozumiteľne vedieť, čo s tým urobiť, aby som si naspäť sfunkčnil SMS bránu? To oprávnenie Na čítanie mám hodiť do koša a opakovať celý postup ešte raz?
Alebo je tu účelom znefunkčnenia predtým fungujúcich služieb nahnevať zákazníkov a presvedčiť ich, aby prešli inam?

 

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @ikdk, keď si všetko urobil podľa návodu, po skončení transakcie si sa skúsil odhlásiť a prihlásiť nanovo? mne až potom ukázalo v delegácii "aktívny správca"... skús to ešte raz :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @ikdk, keď si všetko urobil podľa návodu, po skončení transakcie si sa skúsil odhlásiť a prihlásiť nanovo? mne až potom ukázalo v delegácii "aktívny správca"... skús to ešte raz :D

Samozrejme, že skúsil, v dvoch rôznych prehliadačoch, ale stále mám oprávnenie iba na čítanie, SMS brána je zablokovaná.

Urobte tu s tým už niečo, alebo napíšte  JASNÝ NÁVOD.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toto vase "inzinierske" riesenie je tak na dve veci. Dnes som sa prihlasil po dlhsej dobe, ze poslem sms a nedostanem sa tam, lebo "delegovanie". Prave to riesim cez chat s vasim kolegom (mozno aj s vami) a koli tomuto paskvilu musim najst puk kod...

Som sa pytal, ci inzinieri-kravataci maju pocit, ze ludia na infolinke nemaju co robit, ked vymyslaju taketo riesenia? Som v s.ackach, lebo chcem poslat sms z portalu a nemozem. Mam ZAKUPENY kredit a nemozem ho pouzit. Vy mi neumoznujete minut prachy, vlastne ich drzite. Nikde nemate definovanu povinnost uzivatela mat po ruke PUK kod. Nemam sa ako k nemu dostat.

Dalsia vec - preco uz nechodi sms notifikacia o prihlaseni na mobil, ale chodi na mail?

PS: Necakam serioznu odpoved, nakolko skusenosti nepustia.

 

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takto **piip** co tu  roky fugovalo všetko som si pekne skotroloval, spotrebu mobilu a pevnej linky, faktury , teraz samé delegácie apod., IT pracovnic ??????????.....

asi je načase Telekom poslať K VODE.......

 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Takto **piip** co tu  roky fugovalo všetko som si pekne skotroloval, spotrebu mobilu a pevnej linky, faktury , teraz samé delegácie apod., IT pracovnic ??????????.....

asi je načase Telekom poslať K VODE.......

 

mrzí ma, že sa ti nepáči nový portál, mne celkom vyhovuje, ja neuvažujem o odchode z Telekom, delefovanie som urobila len raz a už ide všetko OK. Ja som s ním spokojná, ale ako sa hovorí: "100 ľudí, 100 chutí" :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @0908810022,

odpoveď od @Lienka som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

a pre tych ktorym tento navod nefunguje mas aku radu? som "aktivny spravca" Screenshot_7.png vidim svoju spotrebu  no ked chcem pozriet faktury stale nemam dostatocne opravnenie...Screenshot_8.png

po rozhovore na infolinke my bolo povedane ze na mojej strane je vsetko v poriadku kedze som aktivny spravca a vidim spotrebu a ze to bude posunute na IT podporu a budem kontaktovany... cakam uz tyzden bolo by fajn keby sa ozvali kedze uz potrebujem vyplatit faktury

odpoveď sa páči : 4 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to úplná blbosť. Žiadam o staré rozhranie. Nepoznám nikoho komu by sa to páčilo. Ba nikoho kto by sa bol schopný dopátrať po svoje faktúry. Urobte si anketu a zistite ze tento názor bude mať 90%.

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Môže mi tu už konečne niekto dať jasne a zrozumiteľne vedieť, čo s tým urobiť, aby som si naspäť sfunkčnil SMS bránu? To oprávnenie Na čítanie mám hodiť do koša a opakovať celý postup ešte raz?

Nikto z Telekomu mi odpoveď nedal, služby sú teda na úrovni   :(

Oprávnenie Na čítanie som hodil do koša, vytvoril novú požiadavku, SMS brána už takto hádam pôjde.

Veľa šťastia a pevné nervy ostatným užívateľom!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a co ak sa k delegacii vobec nedostanem? a nik ani telekomu mi zatial nevedel poradit a trva to uz skoro mesiac...jednoducho sa stane neocakavana chyba...teda uz pomaly ocakvana chyba, lebo nic ine sa nikdy nestalo a asi nestane :-)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To, ze nam nic nefunguje na v rozhrani s 300 produktami, "ok", Vas problem, odnesie si to telefonna linka pre key zakaznikov.. Ale to, ze nedokazem spojazdnit PREZERANIE FAKTUR SVOJEJ MAMKE s jedným programom, tel. číslom, fyzickej osobe... To už je trošku "káva".

Pozerám, že predošlé podnety prišli už 6/2016, tj. skoro 4 mesiace dozadu, vidím že stav je nemenný.

PS: ak je kamen úrazu ID kód, na kt. "deukciu" treba obálku z pred skoro 20 rokov, tak to musím naopak pochváliť za kreativitu !!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj, napriek uspesnemu delegovaniu na seba a ako aktivny spravca ( Jankin postup vyzaduje najprv delegacie vymazat, pretoze slo o migraciu z povodneho fungujuceho portalu)  nemam pristup napr. k adresam a zmluvam - vraj nemam opravnenie, hoci som aj osobne bol znovupodpisat papier o elektronickej komunikacii. Povodne mi telekom posielal fakturu (pd heslom) na email, to tiez prestalo fungovat, a dostal som dalsiu obtazujucu smsku o fakture, predtym sa dalo ovladat kam boli smsky smerovane, teraz sa vlastne neda ovladat nic. Fakt trestuhodne "vylepsenie" zakaznickeho portalu.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nakoľko portál využívam sporadicky, tak až dnes som zistil, že Telekom opäť "inovoval". Hneď som sa zhrozil a už po 5 minútach zisťujem, že oprávnene. Po prihlásení ma to pustilo len k pevnej linke, mobil som mal iba na čítanie. Podľa návodu som delegáciu mobilu na čítanie zrušil. Vytvoril žiadosť na novú delegáciu zadal číslo a id kód. Prvý raz to napísalo, že to zlyhalo a teraz každý pokus skončí touto hláškou:
Tento profil/konto už je priradený k vášmu profilu
Čo je síce pekné, ale ani po opätovnom prihlásení o mobile v profile nie je ani zmienka. Kto toto vykoumal musel byť obyčajný debil. Doteraz bola zákaznícka časť portálu katastrofa, ale toto je horor. A najlepší sú v tomto vlákne odpovede magorov označených ako Super Profík obzvlášť ten TMatey sa podaril. Z jeho príspevkom v tomto vlákne sa skôr hodí do kabaretu.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne magio portal nefunguje vobec, resp. funguje len vtedy ked vytiahnem box zo zasuvky a zapojim tak vtedy ide a to iba zo zaciatko a k tomu aj tak je to tam vsetko spomalene cele menu, stlacim napriklad sipku dole tak cakam pomaly 5 sekund kym to zareaguje....skonci zmluva a magio nikdy viac!!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar