Služby Telekomu

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Koncom novembra 2014 som objednala internet  - paušál...pre moju nevestu ...v Modre. Mal to byť darček k narodeninám a k Vianociam. Do dnes nemá nič, ešte jej prestal fungovať aj telefón - pevná linka, s ktorým nemala pred tým žiadne problémy. Doniesli jej ruter, ktorý servisný technik, ktorý prišiel riešiť problém, označil za pokazený.

Navyše služba, ktorú som objednala a na ktorú prišla aj zmluva...ani nie je dostupná na jej adrese.

Pri kontaktovaní linky služby zákazníkom sme takmer nič nedosiahli...len to, že nevesta s malým babätkom musela ísť reklamovať pokazený ruter do Pezinka, pretože ja som to urobiť nemohla. Hoci som túto službu objednala, nemala som oprávnenie na tento úkon....fraška.

 

Pýtam sa:

1. Ako je možné, že Telekom predáva služby, ktoré nie je schopný zabezpečiť?

 

2. Prečo predáva pokazené prístroje a v prípade, že je to tak, prečo tieto prístroje jednoducho nevymení? Prečo ich treba reklamovať a čakať 30 dní na opravu???

 

3.Prečo to tak všetko "neskutočne" dlho trvá????

 

Ja len dúfam, že za to všetko "čakanie" ešte pan Telekom nepošle faktúru...

Smutné....a vysoko neprofesionálne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

@Cacorka1963 

 

Dobrý deň, 

 

mrzí nás, že máte negatívnu skúsenosť s funkčnosťou routra, sem tam sa stane, že aj úplne nový router nefunguje správne, čo však určite nikoho nepoteší.

 

Pokrytie službami v danej lokalite záleží od množstva faktorov (penetrácia siete, dostupnosť konkrétnej technológie, vzdialenosť od ústredne, kvalita vedení a pod.). Vždy pri zriaďovaní služby prebieha technické šetrenie technikom v teréne, kde sa rozhoduje, či danú službu je možné finálne zriadiť alebo nie (či zriadeniu nebránia akékoľvek prekážky priamo na mieste). Je isté percento prípadov, kde napriek rámcovej dostupnosti služieb v konkrétnej lokalite sa nakoniec preukáže, že službu nie je možné zriadiť v požadovanej kvalite.

 

Pokiaľ ide o reklamáciu: štandardná reklamácia koncového zariadenia trvá 30 dní, zariadenie sa odosiela výrobcovi alebo ním určenej servisnej organizácii za účelom záručnej opravy. Rýchlosť opravy preto nezávisí len od nás.

 

Príjemný deň,

 

Rado

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň.

Presne takúto odpoveď som očakávala. V podstate ste mi napísali len to, čo som už niekoľkokrát počula...

Je to len zdvorilostné..."kašleme na vás".

...a na čo mi píšete, že " štandardná reklamácia koncového zariadenia trvá 30 dní...

...opakujete sa...x krát som to počula od Vašich kolegov a prečítala som si to...považujete ma nesvojprávnu, myslíte si, že som to nepochopila...keď mi to stále opakujete.

Nič z toho, čo ste mi napísali...mne ani mojej neveste to nepomôže.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Cacorka1963

 

Dobrý deň, z mojej strany išlo o snahu odpovedať na otázky vo vašom príspevku a vysvetliť, prečo neprebehli všetky procesy podľa vašich predstáv. Určite nemáme záujem obťažovať zákazníkov zbytočnou byrokraciou ani nás neteší, keď objednanú službu nie je možné zriadiť, tam sme ale limitovaní technickými možnosťami.

 

Z vášho príspevku nie je úplne jasné, v akom stave je aktuálne vaša objednávka, nepoznáme podrobnosti vášho prípadu. Ak je to možné, napíšte nám do súkromnej správy kontaktné údaje (adresu a kontaktné číslo, ak máte podpísanú zmluvu, tak číslo adresáta zo zmluvy) a pokúsime sa nájsť riešenie.

 

Príjemný deň,

 

Rado

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.