faktúra

Otázka

  • 0

Dostávam SMS na môj mobil č.0903481168, s udaním výšky platby (za dané obdobie), V.S. a č.ú. na ktorý mám sumu uhradiť a informáciu, že faktúra bude zaslaná na môj mail zofiaz@marticonet.sk. Už niekoľko krát som upozorňovala, že mám zmenenú mail adresu, ale stále je v SMS stará mail adr. a tak faktúru nedostávam. Moja nová mail adresa je zaborskaz28@gmail.com. Čo mám urobiť pre to, aby mi bola faktúra posielaná na novú mail adr.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj Zofia-Zaborska skús napísať na chat na ich stránke. Sú tam zlatí, ja som cez nich vybavila vždy všetko. :-)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar