faktúra

Otázka

  • 0

Dostávam SMS na môj mobil č.0903481168, s udaním výšky platby (za dané obdobie), V.S. a č.ú. na ktorý mám sumu uhradiť a informáciu, že faktúra bude zaslaná na môj mail zofiaz@marticonet.sk. Už niekoľko krát som upozorňovala, že mám zmenenú mail adresu, ale stále je v SMS stará mail adr. a tak faktúru nedostávam. Moja nová mail adresa je zaborskaz28@gmail.com. Čo mám urobiť pre to, aby mi bola faktúra posielaná na novú mail adr.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj Zofia-Zaborska skús napísať na chat na ich stránke. Sú tam zlatí, ja som cez nich vybavila vždy všetko. :-)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar