Otázka

  • 0

Chcem si vyplatiť faktúru prevodom a portál môj Telekom mi nezobrazuje faktúry. Píše že nemám žiadne produkty a služby. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj, ak nevidíš v portále služby, musíš si ich pridať. Prihlásiš sa do portálu, klikneš na profil - Delegácie a v záložke Delegované na mňa si môžeš pozrieť, či sú tam nejaké služby. Ak nie, klikneš na ružový štvorček vpravo hore- Žiadosť o delegáciu - Mobilné telefónne číslo a overíš sa cez ID kód. Ak treba, odhlás a prihlás sa nanovo a malo by ti fungovať

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, no odhlasujem, prihlasujem, urobila som krok za krokom ako pise Viercidlo a stale nic:(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

U mňa tak isto, to mám delegovať donekonečna?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj Svajciarka, keď sa prihlásiš do Môj Telekom, pozri sa v záložke Profil - Delegácie - Delegované na mňa - Zobraziť delegácie, či tam máš uvedené Aktívny správca. Ak tam máš iba Na čítanie vymaž číslo (klikni na kôš) a po vymazaní ho opäť cez ružový štvorec Deleguj. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Maculiak som aktívny správca, ale faktúry si pozrieť nemôžem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar