Otázka

  • 1

ten váš nový portál to je katastrofa ako to funguje, resp. nefunguje. Som informatik ale zápasím s tým dennodenne, je to neintuitivne a nefunkčné. Mám firemné telefóny, vyuužívam službu Kde je aj SMS bránu. V starom systéme to nebola sláva ale toto čo ste vyprodukovali teraz to je ešte väčšia katastrofa, komplikované, nefunkčné, delegujem na seba svoje číslo a zase mi to teraz hlási že na službu Kde je nemám oprávnenie, mrzne vám to a nechodí poriadne, celé zle.....

odpoveď sa páči : 8 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 1

Ahoj hubajaro, keď chceš využívať SMS bránu, musíš byť Aktívny správca. Pozri sa po prihlásení na Profil - Delegácie - Delegované na mňa - Zobraziť delegácie, či tam máš Aktívny správca. Ak máš iba Na čítanie, najskôr si cez ružový štvorec vyplň Žiadosť o delegovanie, prípadne najskôr vymaž číslo na čítanie a potom Žiadosť vyplň. 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

SMS brána mi ide, nejde mi Kde je. Keď išlo Kde je, nešli zase faktúry

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odobral som, pridal som, a stale je len na citanie

 

 

2016-06-16_12_15_30.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak skús zavolať dátovú podporu na 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tak skús zavolať dátovú podporu na 0800 123 777

ok ale je to ako škrabať sa opačnou rukou za uchom nechápem prečo tam nie je normálne fungujúci email support

je to horšie ako v starom portáli 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A pozerám že z SMS brány zmizla položka archív, nikde nevidieť odoslané SMS. Otras. A ako to je urobené, staré funkcionality sú v novo otvorených oknách, hrúza amatérska 

2016-06-16_23_07_39.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Odobral som, pridal som, a stale je len na citanie

 

 

2016-06-16_12_15_30.png

Ahoj Hubajaro, pri ziadosti o delegaciu sa musis overovat cez ID kod, nie cez sms. Ak si das overovanie cez sms, tak ti to stale zostane Na citanie. Potom sa pre istotu odhlas a opatovne prihlas. Malo by to fungovat. Ak ti to aj tak nepojde, skus este vymazat cookies.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja to vidím takto:

Taký aušus, ako vyrobil Telekom novým portálom, je umenie vyrobiť. Vôbec nič tam nefunguje. A to ide o firemné veci, teda nie jeden telefón. Od obchodníkov dostávam len odpoveď: ide o globálny problém. Myslím, že naň zodpovední IT "odborníci" Telekomu globálne se..... K tým IT ma obchodníci nechcú pustiť. Ako hovorieval môj otec. Nasrať do rúk a dva týždne nepustiť k vode.

 

Čo mám teda robiť??? mám odísť z Telekomu???

 
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne tak, nech pekne plati faktury telekom za mna len cez tento portal sa neda nic spravit a do telekomu koli plateniu odmietam ist....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

je to vsetko zle volal som pisal som riesil som nič ked som pisal tak mi povedali že cez den sa mi ozve technik. TO ma vytocilo tak som povedal ze nie cez den ale hned za 5 minut volali. Potom mi uviedli ze delegaciu treba vyskusat spravit cez sms kedže cez id kod nefungovala samozrejem som uz davno bol ako aktivny spravca že mam vyskusať. NO hadajte kde som sa dopracoval no nikde stranka mrzne pada nefunguje poriadne. A ked clovek chce zaplatit na predajni tak stojí rad ako debil min 20 minut a 2 eura vypitaju od neho ide ma s tohoto pristupu roz....bat. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj hubajaro, keď chceš využívať SMS bránu, musíš byť Aktívny správca. Pozri sa po prihlásení na Profil - Delegácie - Delegované na mňa - Zobraziť delegácie, či tam máš Aktívny správca. Ak máš iba Na čítanie, najskôr si cez ružový štvorec vyplň Žiadosť o delegovanie, prípadne najskôr vymaž číslo na čítanie a potom Žiadosť vyplň. 

 

Aké delegovanie?Čo je to za slovo?Používam aj internetbanking a keď sa prihlásim na svoj účet tak sa dostanem kde chcem bez akéhosi DELEGOVANIA...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz