Telekom nam pokazil internet

Otázka

  • 0

Dobry den,

 

mame od vas na firmu Magio Internet XL cez metaliku (VDSL) uz viac ako rok. Ako router pouzivame ADB VV3212, ktory je z Telekomu a je testovany vo vasej sieti.

 

Pripojenie bolo stabile 50/5 viac ako rok, bez vaznejsich vypadkov. V aprili sa nam automaticky zvysila rychlost z 50/5 na 80/8, pricom router sa synchronizoval realne na 70/8.

 

V polovici maja zacali caste a dlhodobe vypadky (viackrat pocas dna). Poruchy sme nahlasili na technicku podporu, kde najprv skusali restartovat port na ustredni a postupne znizovat profil 80/8 -> 50/5 -> 30/3. Po nasom naliehani a presviedcani, ze urcite ide o hardverovu poruchu, nakolko to predtym islo stabilne, na cca tretiraz uz isiel technik pozriet ustrednu. Po technikovej oprave na vedeni nam siel internet znova stabilne 50/5.

 

Na technickej podpore sme sa s pracovnikom dohodli, ze skusime poziadat o navysenie rychlosti z 50/5 na 80/8, nakolko linka uz bola opat stabilna. Nasledujuce dni sa nam profil znizil az na 15/1,5 (cize profil 20/2 zredukovany) a prisla nam SMSka, ze budeme telefonicky kontaktovani ohladom riesenia.

 

Telefonicky sa nam nikto neozval, po zavolani na infolinku a zistovani zaverov nam bolo povedane, ze nam bol technikom znizeny program na Internet L (cize 20/2). Ako dovod bolo uvedene plne obsadenie ustredne a nemoznost udrzat rychlost vyssiu ako 20/2.

 

Podali sme reklamaciu, ktora bola zamietnuta. Dnes nam prisla zmluva na 24m viazanost na Internet L (20/2), ktoru sme si nevyziadali.

 

Zmluvu odmietame podpisat, nakolko:
 - po neuspesnom vyskusani 80/8 sa nam mal profil dat naspat na 50/5,
 - po fyzickom zasahu technika linka isla 50/5 stabilne,
 - ak pripojenim ucastnika Telekomom prislo naozaj k degradacii nasej linky, mal Telekom najprv linky premerat a ucastnika nepripojit
 - nezelame si predlzit viazanost za takychto okolnosti

 

Zaver: Telekom zanedbava existujucich platiacich zakaznikov, zavinenim na strane Telekomu im hocikedy moze degradovat a znefunkcnit linku.

Na internet od Telekomu sa nemozete spolahnut!

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @markodsk,

mrzia ma Tvoje problémy. Prosím pošli mi do súkromnej správy Tvoje telefónne číslo a ja preverím danú situáciu.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar