Pomôž nám zlepšiť web!

Otázka

  • 1

Každý názor nás zaujíma, lebo nás posúva ďalej. Pomôž nám zlepšiť štruktúru a prehľadnosť web stránky Telekomu, aby sa užívateľ čo najjednoduchším a najkratším spôsobom dostal presne k tým informáciám, ktoré hľadá.

V prieskume sa opýtame niekoľko otázok a tvojou úlohou bude označiť miesto, kde v štruktúre web stránky by si hľadal odpoveď na otázku.

Zapojiť sa do prieskumu

Ďakujeme :)

 

________________________

aktualizácia 30.6.2016 11:17:

PRIESKUM JE UKONČENÝ. ĎAKUJEME VŠETKÝM, KTORÍ SA ZAPOJILI :)

j.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ďakujeme, že ste zo všetkých užívateľov urobili bezplatných Beta testerov.

Portál je nepoužiteľný. Jediné riešenie je vrátiť sa okamžite k predchádzajúcej verzii.

Ing. Július Švingál

Špeciálne systémy a software a.s.

CEO

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po odoslaní formulára vás budeme kontaktovať telefonicky na uvedenom telefónnom čísle v priebehu troch pracovných dní ... to čo je preboha??? to si už človek nemôže jednoducho pozrieť tak ako predtým aké sú paušály a aké k nim telefóny za aké ceny??? dobre že nechcete poslať zálohu 50 eur a po poskytnutí informácii ju vrátite!!!!! riadne ste dobabrali tú stránku...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ty o com pises? sak kym si neobjadnas sluzbu tak ta nikto nekontaktuje, jasne, ze ked o odosles formuler s objednavkou tak ta budu kontaktovat... ked nieco nechcem tak nepdpsiela, formular nie? ani ho nevyplnujem...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

o čom??? o tom že ešte pred pár dňami hlavná stránka vyzerala úplne inak,bola prehľadná,za čo mal Telekom moje plus pretože stránky Orange a O2 sú také že človek by pri nich musel stráviť týždeň aby si všetko dôkladne preštudoval ak si chce vybrať nejaký paušál. Predtým na stránke bola krásna prehľadná tabuľka s paušálmi, klikol si na ten ktorý si chcel,keď si dal potom výber zariadenia tak sa ti zas krásne objavili v tabuľke mobily s cenami pre ten paušál...Teraz??? veď si to pozri! azda tam aj ty zaregistruješ zmenu (k horšiemu)   predtým som klikol na "Chcem nový paušál"- S novým mobilom-Vybrať- objavila sa tá stará dobrá tabuľka s mobilmi...teraz sa objaví kontaktný formulár...takže? už vieš o čom píšem? nájdem v PC screen čo som si predtým urobil a dám ho sem  ak stále nevieš o čom píšem .alebo mi povedz kde to teraz v takej podobe nájdem...

aaamobily maj  2017 2.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

viem že táto téma je už neaktualna ale typ fóra by som radšej prerozdelil na kategorie

 

-> problemy

->dotazy

-> internet

-> tv

a systém fora by som dal prekopať na systém phpBB

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podla mojho nazoru je to teraz dobre spravene..robil by som ked tak len minimalne upravy

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no hurá,už je tam zas tá postupnosť, teraz ľutujem že som si neurobil aj screen zo včera keď sa mi zobrazoval len priamo ten formulár,možno sa robili na stránke úpravy preto to nebolo také ako predtým

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar