Otázka

  • 0

Už som sa úspešne "delegovala" a aj tak mi píše, že nie som oprávnená - vojsť do faktúr!!

čo mám ešte urobiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj malesro, delegovať sa treba s overením cez ID kód. Ak si sa overovala len cez SMS, nemusí ti to fungovať. Takže skús zrušiť aktuálnu delegáciu a vytvoriť si novú- tentokrát s overením cez ID kód (posledné 4 čísla PUK kódu).

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež som si delegoval už niekoľkokrát cez ID kód, ale nefunguje všetko. Napr. faktúry, nastavenia atd. Je zaujímavé, že ak sa prihlásim cez mobilnú APK-u tak na mobile nie je žiaden problém. Jediný problém je na stránkach www.telekom.sk na počítačoch.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

musite mat podpisanu dohodu o elektronickej kominukacii

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj ja som podpisal dohodu a aj tak sa neviem nikde dostať, či dam ID alebo SMS nedostanem sa nikde. Stale mi to vypisuje delegovane produkty a tým to končí

nedostanem sa ďalej. Neviem načo som podpisoval nejaku zmluvu keď nič nefungujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, skusali ste vymazat cookies v prehliadaci? Mne to tiez neslo. Overila som cez ID, potom som sa odhlasila, vymazala cookies a nasledne opatovne prihlasila a faktury mi ide pozerat a nepotrebujem k tomu ani dohodu. Este mozno rozdiel, ci mate cisla na fyzicku osobu alebo ICO. Lebo postup je pri kazdom iny. 

 

Postup zo stranky, - Pripojenie mobilného čísla k účtu Môj Telekom

 

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/novy-moj-telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar