novy moj telekom

Otázka

  • 0

ked chcem ist na sluzbu kde je a vyplnim overovaci kod tam mi vypise :  Na zvolenú transakciu nemáte dostatočné oprávnenie. Oprávnenie vám môže zmeniť vlastník služieb do teraz mi to fungovalo na starej verzii bezproblemov Co s tym mam robit . 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

19 odpovedí na túto otázku

  • 0

skus tento navod: 

Po prihlásení klikni na "profil" a potom na "delegácie". V časti "delegované na mňa" sa zobrazia všetky delegácie a kliknutím na kôš sa zmažú všetky delegácie. Potom v obrazovke delegované služby je potrebne kliknúť na kontextové menu (tri bodky v pravo hore) a vybrať "žiadosť o delegovanie". 

Následne stačí vybrať, že chceš delegovať mobilné číslo, zadáš ID kód a potvrdíš. Potvrdená požiadavka zmení oprávnenie na "aktívny správca". 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

musi to bit iba id kod alebo to ide aj cez sms kod? a kde uvidim ze som aktivny spravca?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

urobil som to cez sms kod a pise stale to iste. id kod musim zohnat od telekomu na pobocke. Alebo da sa aj cez web dostat id kod?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

PUK neviem a cez jednorazovy sms kod to nefunguje ajked som zmazal delegaciu a nahodil znova. Pri sluzbe kde je mi to pise teraz toto:  Vyber si produkt. a dalej to nejde. Moznost sms kodom sa neda pouzit, nefunguje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takze to cez sms nejde. Naco mi potom posiela sms kod? Teraz pojde kopec kilometrov do mesta aby mi dali kod ktory som pri starom type mojho telekomu nepotreboval. A to este neviem ci mi to potom vobec pojde.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

PUK neviem a cez jednorazovy sms kod to nefunguje ajked som zmazal delegaciu a nahodil znova. Pri sluzbe kde je mi to pise teraz toto:  Vyber si produkt. a dalej to nejde. Moznost sms kodom sa neda pouzit, nefunguje.

presne tak posrali všetko čo bolo doteraz funkčné a teraz aby sme sa obracali na pobočky, už ich mám dosť, musím prejsť na Orange alebo outú. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ked chcem ist na sluzbu kde je a vyplnim overovaci kod tam mi vypise :  Na zvolenú transakciu nemáte dostatočné oprávnenie. Oprávnenie vám môže zmeniť vlastník služieb do teraz mi to fungovalo na starej verzii bezproblemov Co s tym mam robit . 

no s tým sa nedá robiť nič iba prejsť k inému operátorovi ......do **piip** aj mňa to **piip**.....

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

no s tým sa nedá robiť nič iba prejsť k inému operátorovi ......do **piip** aj mňa to **piip**.....

ale dá sa s tým robiť.. stačí spomínané ID..
samozrejme, prejsť ku konkurencii sa dá tiež, ale príde mi to ako blbé riešenie.. keď som roky spokojný s niečím tak to hádam neopustím kvôli jednému problému .. ale to je zas na inú debatu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je nový môj telekom nejako spoplatnený ? Doposiaľ som ho využíval informatívne na kontrolu spotreby a na kontrolu zaplatenia faktúr. To bolo zdarma. Ako je to teraz ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

cosi, nie je spoplatneny

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ten sms jednorazovy kod je tam uplne zbytocny ked nefunguje tak ho aspon zmazte od tial naco zavadza ludi?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v mojom telekome som aktivny spravca na viacerych mojich cislach ale podrobny vypis mam iba na jedno cislo ako sa dostanem ku dalsich podrobnym vypisom ked na fakture mam aj ostatne moje cisla?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To viem ale fakturu mam spolocnu na osem cisiel a podrobny vypis mam iba na jedno cislo a tych dalsich sedem nevidim nikde ako ich mam potom skontrolovat?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

asi nemas aktivny podrobný vypis ku dalsim cislam, vies si to aktivovat cez faktury a podrobné vypisy 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V podrobnych vypisoch vidim aktivovat podrobne vypisy za 0,79€ a ked dam na aktivovat tak pise ze sluzba nieje dostupna a pod tymto mam podrobne vypisy po mesiacoch ale iba na jedno cislo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar